پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۷
مدير حوزه علميه كازرون:
مدير حوزه علميه كازرون گفت: بصيرت يكي از اركان اصلي تفكر بسيجي است.حجت‌الاسلام محمود صحرايي بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و بسيجيان شهرستان كازرون با تبريك هفته بسيج اظهار داشت: امروز اگر كسي بخواهد از تركش‌هاي سنگين دشمن در امان بماند، بايد مجهز به بصيرت باشد.
خبرگزاري فارس: مدير حوزه علميه كازرون گفت: بصيرت يكي از اركان اصلي تفكر بسيجي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمود صحرايي بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و بسيجيان شهرستان كازرون با تبريك هفته بسيج اظهار داشت: امروز اگر كسي بخواهد از تركش‌هاي سنگين دشمن در امان بماند، بايد مجهز به بصيرت باشد.
وي با اشاره به آشوب‌هاي پس از انتخابات افزود: دشمن فضا را غبارآلود و چشم‌ها را بست تا بصيرت را از ما بگيرد.
اين مقام مسئول گفت: آن قدر بايد بصيرت داشته باشيم تا پشت غبارها را ببينيم.
صحرايي، معناي بصيرت را زير چتر خدا رفتن و واقعيت ديدن عنوان و خاطرنشان كرد: بصرت نياز به نور دارد و در غير اين صورت بي‌معناست.
وي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري تاكيد زيادي بر داشتن بصيرت دارند، افزود: حلقه اتصال ما به امام زمان، پيامبر و ولايت فقيه است.
مدير حوزه علميه كازرون ايمان، ولايت‌مداري، ايثار و بصيرت را از اركان تفكر بسيجي عنوان و خاطرنشان: با ايمان توانستيم در مقابل دشمنان در تمام مراحل از جمله دفاع مقدس ايستادگي كنيم.
صحرايي افزود: اعتقاد بسيجي به ولايت محكم و در عمل ولايت‌‌مدار است.
وي اضافه كرد: امروز افرادي مي‌توانند در مقابل دشمن بايستند كه ايثارگر، شهادت طلب و ولايت‌مدار باشند.
امام جمعه موقت كازرون با اشاره به اينكه اراده انسان در صورتي نوراني مي‌شود كه همراه با علم الهي باشد، خاطرنشان كرد: اگر بخواهيم خط مشي سياسي‌مان نوراني باشد، بايد دو عنصر دشمن و حق را خوب بشناسيم.
در ادامه اين مراسم فرمانده سپاه ناحيه كازرون با تبريك هفته بسيج گفت: با فرهنگ و تفكر بسيجي برگرفته از اسلام ناب محمدي (ص) مي‌توان براي تحقق آرمان‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري قدم‌هاي مثبتي برداشت.
شهريار اسلامي تصريح كرد: با بصيرت و تفكر بسيجي مي‌توانيم به اهدافمان برسيم و درصورتي كه فاقد بصيرت باشيم با مشكلات زيادي مواجه مي‌شويم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹