پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۴
این ایستگاه با دو دستگاه ترانسفورماتور هر کدام به قدرت 40 مگا ولت آمپر با اعتباری بالغ بر 3/5 میلیارد تومان به مدت 18 ماه اجرا شده است. خالقی معاون طرح و توسعه برق منطقه فارس گفت: این پروژه توسط مشاورین و متخصصان داخلی با هدف رضایتمندی مشترکین و شهروندان غرب شهرستان و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه احداث شد.
ناصر درخشنده- خبرنگار سلمان : این ایستگاه با دو دستگاه ترانسفورماتور هر کدام به قدرت 40 مگا ولت آمپر با اعتباری بالغ بر 3/5 میلیارد تومان به مدت 18 ماه اجرا شده است. خالقی معاون طرح و توسعه برق منطقه فارس گفت: این پروژه توسط مشاورین و متخصصان داخلی با هدف رضایتمندی مشترکین و شهروندان غرب شهرستان و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه احداث شد. خالقی گفت: این مهم تأثیر مثبتی در تأمین برق مطمئن منطقه خواهد داشت. در این مراسم رجاء معاون عمرانی استاندار فارس به پتانسیل استان اشاره کرد و گفت: سه نیروگاه برق در برنامه جدی دولت در استان فارس قرار دارد. در ادامه دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون از مشکلات قطعی مکرر برق در زمان های کوتاه که باعث آزردگی خاطر مردم شده است گله مند بود و در ادامه گفت: بعضی از موتور پمپ های کشاورزی که دیزلی هستند و علاوه بر مشکلات کشاورزان به بعضی از روستايیان که منازل نزدیک به این نوع موتور پمپ هستند لطمه وارد می شود. وی از مدیر عامل توزیع برق استان فارس خواست که نسبت به سهمیه برق کازرون مربوط به پمپ های دیزلی اقدام نمایند. حدادی مدیر عامل توزیع برق استان فارس اثرات مثبت این ایستگاه را در مواقع ضروری و جلوگیری از خاموشی در شهرستان کازرون بیان کرد و گفت: انشاا... با همکاری خوب مسئولان شهرستان مشکلاتی که در مسیر دکل های برق از نیروگاه تا ایستگاه 66 کازرون قرار دارد را حل کند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴