پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۷
قاسم امیدوار با اشاره به مشکلات فراوانی که به‌دلیل بیکاری دامنگیر جوانان می‌شود، اظهار داشت: باید با معرفی کارآفرینی و تربیت کارآفرینان جوان و موفق جلوی مشکلات پیش‌آمده را گرفته و جوانانی کاردان و کارآمد را روانه بازار کار کنیم.

قاسم امیدوار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کازرون با اشاره به مشکلات فراوانی که به‌دلیل بیکاری دامنگیر جوانان می‌شود، اظهار داشت: باید با معرفی کارآفرینی و تربیت کارآفرینان جوان و موفق جلوی مشکلات پیش‌آمده را گرفته و جوانانی کاردان و کارآمد را روانه بازار کار کنیم.

وی ریسک‌پذیری، استقلال، قدرت تحمل شکست، توفیق‌طلبی و خلاقیت را از ویژگی‌های یک کارآفرین موفق عنوان کرد و افزود: باید با فرهنگ‌سازی در مدارس و دانشگاه‌ها دانشجویانی با اراده و مسئولیت‌پذیر به جامعه تحویل دهیم تا بتوانند درعرصه‌های مهم زندگی از جمله علمی و پژوهشی خود را به دیگران معرفی کرده تا نه تنها برای نسل‌های آینده الگو بلکه گامی بلند در راستای رسیدن به جامعه‌ای موفق باشند.

این مقام مسئول اذعان داشت: فعالیت‌های گذشته این باشگاه عمدتا در بخش پژوهش بوده است.

امیدوار مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون را ارتقای درجه این باشگاه از متوسط به فعال، اجرای ۱۰طرح پژوهشی تا قبل از سال ۱۳۸۷، ثبت ۷ اختراع تا قبل از سال ۱۳۸۷، دانست و اضافه کرد: انتشار فصلنامه علمی، پژوهشی نوپژوهان و ارائه بیش‌از ۱۵۰مقاله علمی و پژوهشی در همایش‌های معتبر بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای از دیگر دستاوردهای این تشکل است.

وی افزود: درسال ۸۸-۱۳۸۷ باشگاه پژوهشگران جوان توانسته است با توجه به عنایت ویژه رئیس واحد ،معاونین و مدیران، به نقطه عطفی درفعالیت ۱۰ ساله خود برسد.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به پژوهش‌محور بودن مسئولان این دانشگاه، از برگزاری دو جلسه پژوهشی در هر ماه با حضور مسئولان واحد خبر داد و تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسات فعال کردن بخش کارآفرینی، آموزشی و رباتیک است.
امیدوار افزود: بافعال کردن این بخش‌ها، سرعت رشد بخش پژوهشی این باشگاه چند برابر شده است.
وی اضافه کرد: درحال حاضر گروه رباتیک باشگاه و دانشگاه با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیون تومان برای ساخت ربات‌های مین‌یاب پیشرفته آغاز به‌کار کرده است.

وی هدف از تشکیل این گروه را هدفمند کردن مطالب تئوریک در عمل و بیش‌از پیش درخشیدن نام دانشگاه آزاد واحد کازرون در مجامع علمی عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم این تشکل با همکاری دانشجویان و مسئولان بتواند بر اساس آگاهی و دانش محوری مسائل استراتژیک شهرستان کازرون و کشور را حل و فصل کند و در شکوفایی اهداف عالیه نظام مؤثر واقع شود.

قاسم امیدوار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کازرون با اشاره به عملکرد این تشکل در چند سال گذشته اظهار داشت: امروزه دانشگاه آزاد واحد کازرون با گذشت ۲۴ سال از فعالیتش با توجه به دستاوردهای مهم علمی، پژوهشی و عمرانی توانسته است کارنامه درخشانی را در مجامع علمی کشور به‌ جا گذارد.
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴