پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵
امام جمعه كازرون:
وي با منتفي دانستن بحث انتقال امامزاده سيدحسين كازرون خاطرنشان كرد: نبايد به اين بحث دامن زد چون تبعات منفي به ‌دنبال دارد و به نفع وحدت ملي و منطقه‌اي نيست. اين مقام مسئول با انتقاد از موضع‌گيري برخي افراد در اين خصوص گفت: بايد طوري رفتار كرد كه موجب كدورت نشود زيرا اين امامزاده متعلق به همه ملت و مسلمانان است.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: دشمنان از اتحاد اقشار مختلف مردم مي‌ترسند و از اين رو است كه سعي در بر هم زدن آن‌ دارند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه كازرون با اشاره به شهادت برخي سرداران سپاه، شيعيان و اهل تسنن در حادثه تروريستي اخير اظهار داشت: دشمن قصد دارد از طريق ايجاد ناامني و جلوگيري از اتحاد ملي، كشور را به بحران بكشد. 

وي افزود: دشمن با سرمايه‌گذاري از طريق اين ترورها، مي‌خواهد كشور را به بحران ببرد و بين اقشار مردم تفرقه بياندازد. 

خرسند با بيان اينكه براي دشمن شيعه و سني تفاوتي ندارد، اضافه كرد: آنها مي‌خواهند به اسلام و وحدت كشور ضربه بزنند. 

امام جمعه كازرون بيان داشت: همه بايد هشيار بوده و شيعيان و اهل تسنن نيز بايد راه وحدت را ادامه دهند. 

خرسند با اشاره به دستاوردهاي هسته‌اي ايران خاطرنشان كرد: اين دستاوردها به‌ دليل ايستادگي ملت ايران و سخنراني‌هاي مقام معظم رهبري، رئيس جمهور و ديگر مسئولان كشور بود كه به هيچ وجه در برابر دشمن كوتاه نيامدند. 

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به سالروز اعتراض و افشاگري حضرت امام خميني (ره) عليه لايحه كاپيتولاسيون در سال 43 ابراز داشت: اين قانون سند بردگي ملت ايران بود كه امام خميني (ره) با سخنراني‌ها و رهنمودهاي خويش در برابر اين اقدامات دشمن كوتاه نيامد و آن را خنثي كرد. 

خرسند همچنين با اشاره به سالروز شهادت فرزند امام خميني (ره)، حاج آقا مصطفي عنوان داشت: شهادت اين عالم بزرگوار زمينه‌ساز انقلاب اسلامي و موجب دميدن روح اسلام‌گرايي و مبارزه در ملت ايران شد. 

وي در ادامه با منتفي دانستن بحث انتقال امامزاده سيدحسين كازرون خاطرنشان كرد: نبايد به اين بحث دامن زد چون تبعات منفي به ‌دنبال دارد و به نفع وحدت ملي و منطقه‌اي نيست. 

اين مقام مسئول با انتقاد از موضع‌گيري برخي افراد در اين خصوص گفت: بايد طوري رفتار كرد كه موجب كدورت نشود زيرا اين امامزاده متعلق به همه ملت و مسلمانان است. 

امام جمعه كازرون در خطبه اول نماز جمعه امروز اين شهرستان اظهار داشت: دروغ يكي از گناهان زبان و سرچشمه و منشا بسياري از گناهان ديگر است. 

خرسند با اشاره به حديث روايت شده از امام حسن عسكري ( ع) تصريح كرد: به فرموده اين امام بزرگوار همه پليدي‌ها را در يك اتاق گذاشته‌اند و كليد ورود به اين اتاق دروغ است. 

وي غيبت كردن و شايعه‌سازي را از ديگر گناهان زبان عنوان و اظهار داشت: امروز در جامعه شايعه‌سازي كم و بيش رواج يافته و حتي برخي از نخبگان، مجلات و جرايد با كوچك‌ترين مسئله به اين شايعات دامن مي‌زنند. 

نماينده ولي فقيه در كازرون خاطرنشان كرد: اميرمؤمنان علي (ع) اولين خصلتي كه براي انسان باتقوا بيان مي‌كند، اين‌ است كه اهل تقوي روش و منطقش راستگويي است. 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۴
0
0
من تشكر مي كنم از امام جمعه محترم و يك جمله خطاب به ايشان عرض كنم :در حدود 15 سال گذشته همين اتفاق افتاد و آيت اله ايماني با درايتي خاص مشكل را حل كرد اما مشكل اينجاست كه در حال حاظر مساله تمام شده نيست و زيركاني با زيركي كار را دنبال مي كنند و آن زيركان كساني هستند كه براي آينده سياسي خود در بخش مركزي احساس خطر مي كنند .اگر مردمي بخواهند در مقابل بي حقي بايستند و نگذارند حقشان ضايع شود شما بحث وحدت را جلو مي اندازيد نمي شود كه در اين استان هر كه هر كاري خواست بر سر كازرون بياورد و به بهانه (وحدت (چشم بر بست شما بايد به جاي موعظه همچون آيت اله ايماني كه در 15 سال قبل آن حركت را انجام داد و نتيجه گرفت محكم باشيد وحدت هم به جاي خود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۴
0
0
سخن متيني است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۵
0
0
با تشكر از درايت و تيز هوشي امام جمعه عزيز كازرون نسبت به موضع گيري اخيرايشان در مورد سيد حسين .اما نظراين حقير ، سيد حسين هزاران سال متعلق به كازرون بوده وما شاهد رفت وآمد دهها فرماندارو شهردار وغيره بوده ايم (بدون عمران وآبادي كه صورت گيرد) چرا بيراهه مي رويم در كازرون خودمان هفت ماه است مي خواهند يك مسافت 100متري خيابان باهنر كانال كشي لوله گازانجام دهند ، تمامي مسئولين در مقابل آن عاجز مانده اند وهرروز مردم را توجيه مي كنند كه پيمانكار مقصر است .برادر عزيز منتقد سيد حسين موقعيت جغرافيايي ان هيچ احدي نمي تواند تغيير دهد جز خداوند متعال پس آنچه مورد مناقشه است مديرت ان است بنظر شما اگر يك شخصي از اصفهان يا شيراز يا خارج بيايد و توليت آن را بعهده بگيرد و ازاين موهبت الهي پاركها و فضاي سبز ايجاد كند كه هم ما از آن بهرمند شويم وهم زن وبچه هاي مسئولين خدمتگزار شهرمان از ان استفاده كنند بداست .قضاوت با خودتان ،با تشكر از سايت كازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۵
0
0
خدمت اين دوست بزرگوار هم عرض سلام و هم ارادت خالصانه :اگر اينطور است كه جنابعالي مي فرماييد كاملا موافق نظر شما هستم ولي بنده از نزديك با حركتي غير از اين آگاهم كه چنين نيتي نيست ثانيا چرا ما خودمان حركت عمراني و فضاي سبز و غيره انجام ندهيم ؟مگر متخصص اين امر در كازرونم نيست ؟چرا مديران كازرون در خارج از شهرستان موفقند ولي اينجا نه ؟به نظر مي رسد خيلي ريز بايد بررسي شود .موفق و سر بلند باشيد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۵
0
0
درودودوصدسلام برایمانی مدافع حق وخدانگهداربنیادی قهرمان....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴