پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۰
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون گفت: لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها يك ضرورت اجتناب‌ناپذير است. به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: اين طرح از مصاديق بارز جلوگيري از اسراف منابع عمومي و ثروت كشور است.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها يك ضرورت اجتناب‌ناپذير است.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: اين طرح از مصاديق بارز جلوگيري از اسراف منابع عمومي و ثروت كشور است.
 
وي با اشاره به اينكه از طرف مقام معظم رهبري امسال به‌عنوان آغاز سال حركت به‌سمت اصلاح الگوي مصرف نامگذاري شده است، افزود: ما بايد الگوي دنيا بوده و اهل مصرف‌هاي بي‌جا نباشيم. 

خرسند با بيان اينكه دولت و مجلس فعلي با جرأت اقدام به اين‌كار كرده‌اند، اضافه كرد: البته نبايد دقت را فداي سرعت شود و اين قضيه بايد حساب شده و با دقت انجام شود. 

وي افزود: بايد مراقب بود كه اين لايحه باعث فشار به اقشار ضعيف جامعه نشود.
 
اين مقام مسئول اذعان كرد: طبق آمارهاي موجود سالانه در حدود 90 هزار ميليارد تومان دولت يارانه پرداخت مي‌كند كه متأسفانه اكثر اين يارانه‌ها به جيب طبقه مرفه جامعه سرازير مي‌شود. 

خرسند افزود: جامعه‌اي كه شعارش عدالت بوده بايد كمك‌هاي دولت به‌سمت افراد فقير و مستضعف جامعه برود. 

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به اينكه بيش‌از 36 درصد كل مصرف بنزين خاورميانه در سال 2007 در ايران مصرف شده است، خاطرنشان كرد: در ايران پنج برابر دنيا مصرف سوخت داشته‌ايم. 

خرسند افزود: سرانه مصرف نان براي هر ايراني در سال 160 كيلوگرم بوده در حالي كه در كشور‌هاي پيشرفته اين رقم كمتر است. 

وي با اشاره به اينكه ايران دومين كشور از نظر پرداخت يارانه انرژي است، اذعان داشت: در حالي كه ايران از لحاظ منابع آبي فقير است، مصرف آب آن پنج برابر كشورهاي دنيا است. 

خرسند خاطرنشان كرد: لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها يك ضرورت اجتناب‌ناپذير است. 

اين مقام مسئول در ادامه با اشاره به روز پيوند اوليا و مربيان خاطرنشان كرد: ارتباط خانه و مدرسه و هم‌فكري بين اوليا و مربيان زمينه سعاتمندي دانش‌‌آموزان و نسل آينده كشور را فراهم مي‌كند و اين ارتباط نيز بايد منظم، مستمر و قوي باشد. 

خرسند همچنين با اشاره به فرارسيدن هفته تربيت بدني گفت: ورزش بايد در جامعه همگاني و محيط‌هاي ورزشي بايد سالم‌ترين اماكن باشند. 

امام جمعه كازرون با تقدير از نيروي انتظامي به‌دليل اقدامات انجام گرفته در برقراري امنيت در شهرستان كازرون به‌ويژه شهر كنارتخته، تصريح كرد: اين اقدام تازه شروع شده اما كافي نيست لذا تمام دستگاه‌هاي امنيتي نيز بايد كمك كنند.
 
خرسند افزود: افراد متواري نيز بايد دستگير شوند و در ملا عام به مجازات برسند تا ديگر كسي جرأت برهم زدن نظم جامعه را نداشته باشد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳