پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۰
بهنام دهقاني ، يكي از دانشجويان موفق كازروني درگفت و گوباايرنا اظهار داشت: با طرح اتوماسيون خروج اجسام سنگين از چاه‌هاي عميق موفق به كسب مدال طلاي مقام اول جهاني نمايشگاه اختراعات ، ابتكارات و تكنولوژي ‪مالزي شدم.

دومدال طلاي نمايشگاه‌بين‌المللي اختراعات، ابتكارات و تكنولوژي ‪ مالزي به دو دانشجوي كازروني تعلق گرفت. فرماندار كازرون روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:دو نفر از دانشجويان كازروني موفق به كسب مقام برتر در نمايشگاه بين‌المللي مالزي شدند كه باعث افتخار استان فارس است.
مهندس منصور صالح‌پور گفت: مسوولان اين شهرستان از اين دانشجويان قدرداني و تجليل كردند كه شايسته است مسوولان استاني نيز به اين مهم توجه كنند.
وي افزود:بايد مسوولان، جوانان مستعد و مبتكر را كه آينده سازان جمهوري اسلامي هستند حمايت كنند تا بتوان از استعدادهاي شكوفاي آنها در راستاي توسعه كشور بهره گرفت.
وي ادامه داد:موفقيت اين دانشجويان بايد الگوي ديگر جوانان قرار گيرد تا در سال شكوفايي شاهد نوآوري‌هاي آنها در زمينه‌هاي مختلف باشيم.
بهنام دهقاني ، يكي از دانشجويان موفق كازروني درگفت و گوباايرنا اظهار داشت: با طرح اتوماسيون خروج اجسام سنگين از چاه‌هاي عميق موفق به كسب مدال طلاي مقام اول جهاني نمايشگاه اختراعات ، ابتكارات و تكنولوژي ‪مالزي شدم.
اين دانشجوي مهندسي مكانيك گفت: اين طرح در كاهش خسارت و صدمات ناشي از افتادن اجسام سنگين در چاه، خروج لوله‌هاي شكسته و فروافتاده در چاه و استفاده مجدد از چاه و پمپ كاربرد دارد.
حسين ملايمت، ديگر دانشجوي موفق در نمايشگاه مالزي گفت: طرح كانون سنج ديجيتالي را در اين نمايشگاه ارائه دادم و موفق به كسب مدال طلا و مقام اول رشته معدن شدم.
وي افزود:اين طرح توانايي تعيين فواصل كانوني واقعي ومجازي اشياي مختلف اپتيكي (عدسي و آينه) را دارد و در مدارهاي دوربين و ردياب‌هاي نظامي و غير نظامي كاربرد دارد.
وي اضافه كرد: همچنين اين طرح درساخت تلسكوپ ها،ميكروسكوپ‌ها و تجهيزات رصدي نجوم،تجهيزات چشم پزشكي،از جمله عينك و ساير دستگاه‌ها كاربرد اساسي دارد.
در مراسمي كه به‌مناسبت قدرداني و تقدير از اين دانشجويان موفق‌در كازرون برگزار شد، فرمانداري كازرون و آموزش و پرورش اين شهرستان لوح يادبود و هدايايي به آنها اهدا كردند.
به‌گزارش ايرنا، امام جمعه كازرون نيزدرنمازجمعه‌كازرون از اين دانشجويان موفق قدرداني و هدايايي به رسم يادبود به آنها اهدا كرد.
نمايشگاه بين‌المللي اختراعات، ابتكارات و تكنولوژي ‪ ارديبهشت ماه با حضور بسياري از كشورها در مالزي برگزار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳