پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۱
امام جمعه كازرون:
بيانيه پاياني مجلس خبرگان رهبري و سخنراني رئيس اين مجلس در مراسم افتتاحيه جلوي بسياري از فتنه‌ها را گرفت. حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه كازرون با اشاره به اجلاس اخير مجلس خبرگان اظهار داشت: اجلاس خبرگان ثابت كرد كه به فرموده امام راحل (ره) مجلس خبرگان تقويت رهبري است.

خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: بيانيه پاياني مجلس خبرگان رهبري و سخنراني رئيس اين مجلس در مراسم افتتاحيه جلوي بسياري از فتنه‌ها را گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه كازرون با اشاره به اجلاس اخير مجلس خبرگان اظهار داشت: اجلاس خبرگان ثابت كرد كه به فرموده امام راحل (ره) مجلس خبرگان تقويت رهبري است.
وي افزود: خبرگان پشتيباني قاطع خود و بيعت مجدد با ولي امر مسلمين را در بيانيه پاياني تاكيد كردند و همچنان معظم‌له تنها گزينه براي رهبري است.
خرسند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: معظم‌له با تبيين ابعاد گوناگون و خطوط اصلي مخالفان جمهوري اسلامي در جنگ نرم لزوم هوشياري، بصيرت و شجاعت خواص و نخبگان و حفظ وحدت را مورد تاكيد قرار دادند.
نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به صحبت‌هاي رئيس جمهور كشورمان گفت: ملت‌ها و مسلمانان آزاده جهان از شنيدن سخنان رئيس جمهور كشورمان احساس غرور مي‌كنند.
خرسند با اشاره به اينكه موضع احمدي نژاد، موضع رهبري و ملت ايران است، افزود: كشورهاي غربي به‌ دنبال حق نيستند و اين كشورها بيشترين نغض حقوق بشر در خودشان اتفاق مي‌افتد.
امام جمعه كازرون با اشاره به جنگ نرم به‌راه افتاده از سوي دشمن خاطرنشان كرد: حضور 40 ميليوني مردم در انتخابات يك نقطه قوت بود كه دشمن مي‌خواست با جنگ نرم اين نقطه قوت را به نقطه ضعف تبديل كند.
خرسند اذعان كرد: دشمن با تمام قدرت قصد داشت پايه‌ها و اركان نظام ما را متزلزل كند.
وي با اشاره به اينكه هدف دشمن در جنگ نرم ايجاد اختلاف بود اضافه كرد: جنگ نرم با اينكه به ظاهر گلوله و خاكريز ندارد اما به ‌مراتب خطرناك‌تر از جنگ سخت است.
وي اذعان كرد: نخبگان بايد حرف‌هاي خود را بزنند اما فصل‌الخطاب اين صحبت‌ها ولايت فقيه است.
خرسند با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان كرد: به‌ دليل اينكه ملت ايران قصد داشت براسايس دين خدا زندگي كند و زير بار ظلم استكبار نرود جنگي ظالمانه به او تحميل شد.
وي افزود: پرافتخارترين مقطع تاريخ كشور ما دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه كازرون با اشاره به اينكه رسانه‌ها بايد در طول سال فرهنگ جبهه، جهاد و شهادت را در جامعه منعكس كنند، تصريح كرد: در اين صورت است كه جامعه ما هميشه در خط اصيل اسلام است.
وي افزود: همه بايد قدردان شهدا، رزمندگان و ايثارگران باشيم و روحيه جهاد و ايثار را در خود حفظ كنيم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴