پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۰
امام جمعه كازرون :
حجت الاسلام والمسلمين خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه كازرون ضمن اشاره به مصوبات خوب مقام معظم رهبري و رئيس جمهور محترم در سفر به شهرستان، خواستار پيگيري مسئولين كازرون براي اجرايي شدن برخي از مصوبات راكد اين سفرها شد.ايشان ضمن اشاره به عدم اجرايي شدن مصوبات سفرهاي استاني هيئت دولت در خصوص احداث پتروشيمي،ايجاد دانشگاه سلمان، احداث کمربندي شهر، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي و منطقه ويژه گردشگري، پيگيري مسولين را حق مردم دانست و خواهان توجه مسئولين به آن شد
خطيب نماز جمعه کازرون با اشاره به روز جهاني قدس گفت: ملت ايران به عنوان پرچمدار آزادي قدس و بيت المقدس از دست اشغالگران است اگر پيرو خط امام (ره)هستيم در مکتب امام ؛ قدس مسئله اصلي اسلام است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ؛ در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان نماز جمعه اين هفته کازرون به امامت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه اين شهر اقامه شد.

حجت الاسلام خرسند در خطبه هاي نماز گفت: به برکت نظام جمهوري اسلامي کارهاي بزرگي در شهرستان کازرون انجام شد اما هنوز مشکلات بزرگي داريم امروز مهمترين مشکل مردم اين شهر بيکاري است که بايد با کمک سرمايه گذاري و حمايت مسئولين استان اين مشکل حل شود .

امام جمعه کازرون گفت : رياست محترم جمهوري اسلامي در سفر به شهرستان و مقام معظم رهبري در سفر خود مصوبات خوبي هم براي شهرستان داشته اند اما سووال اين است که چرا بعضي از مصوبات روي زمين مانده بايد مردم از مسئولين حقشان را مطالبه کنند .

حجه الاسلام خرسند اضافه کرد: در بخش احداث پتروشيمي کاري انجام نشده ؛ ايجاد دانشگاه سلمان ؛ احداث کمربندي شهر , ايجاد منطقه ويژه اقتصادي و منطقه ويژه گردشگري از جمله مصوباتي است که هنوز کاري روي آن انجام نشده و عملا اجرايي نشده است بايد مسئولين پيگيري کنند چون حق شما مردم است بحث بهداشت درمان شهرستان و آب شرب و امنيت شهرستان کارهايي است که بايد پيگيري شود .

حجت الاسلام خرسند ياد آور شد:چندين سال است که کازرون آب يک استان را تامين مي کند اما بايد بخش هايي از شهر کازرون همچنان با مشکل آب مواجه باشند ؛ شبکه توزيع آب فرسودگي دارند اما هنوز هيچ اقدامي نشده است .

امام جمعه کازرون در پايان خاطر نشان ساخت اين مطالبات حق مردم است من رها نمي کنم اين مطالبات بايد پيگيري شود البته نماينده مردم و فرماندار هم تلاشهايي دارند اما هم چنان بايد پيگيري شود .
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۶/۲۸
0
0
سلام به همگی
می خواستم از دوستانم کازرون نما گله کنم چرا این سخنان را به صورت کامل درج نکرده اند؟ دلیل سانسور آن چیست ؟ آیا اشاره به مشکلات مردم اینقدر ارزش نداشت که حداقل یک صفحه به آن اختصاص داده شود.
ویکسوال از حاج آقا خرسند : چرا با وجود این موارد تابحال سکوت اختیار کرده بودید؟
با تشکر
---------------------------------------------
دوست عزیز
کازرون نما این خبر را به نقل از ایرنا منتشر کرده است. چنانچه دفتر امام جمعه محترم متن کامل این خطبه را ارسال کند کازرون نما آنرا منتشر خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴