پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
امام جمعه كازرون :
حجت الاسلام محمد خرسند در مراسم جشن گلريزان آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد در شهرستان کازرون افزود : کمک به نيازمندان و مستمندان در اسلام يک وظيفه است و آنچه اسلام به عهده ما گذاشته محروم يابي مي باشد.
 امام جمعه شهرستان کازرون گفت : 50 زنداني جرايم غيرعمد در شهرستان کازرون وجود دارد که منتظر کمک خيرين براي آزادي هستند.
به گزارش سه شنبه خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام محمد خرسند در مراسم جشن گلريزان آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد در شهرستان کازرون افزود : کمک به نيازمندان و مستمندان در اسلام يک وظيفه است و آنچه اسلام به عهده ما گذاشته محروم يابي مي باشد.
وي اظهارداشت : 50 زنداني جرايم غيرعمد در شهرستان کازرون منتظر بازگشت به آغوش خانواده هاي خود هستند تا روحيه نشاط و صفا به خانواده بازگردد.
رييس زندان کازرون نيز در اين مراسم گفت : در سال گذشته به همت خيرين شهرستان کازرون در جشن گلريزان تعداد 35 نفر از زندانيان آزاد شدند و به آغوش خانواده ها بازگشتند و کازرون در سال گذشته مقام اول را در اين زمينه کسب کرد.
کرم الله عزيزي بيان کرد : خيرين حاضر در اين مايش مبلغ 51 ميليون تومان براي آزادسازي زندانيان اهداء کردند که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزايش داشته است.
رضايي معاون قضايي اداره کل زندان هاي استان فارس نيز در اين مراسم ضمن قرائت پيام مديرکل زندان هاي استان فارس ، اظهارداشت : در سال 87 در استان فارس 511 نفر از زندانيان جرايم غيرعمد با همت خيرين ، تسهيلات بانکي و کمک هاي بلاعوض آزاد شدند.
در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير از خيرين و نيکوکاران تقدير و تشکر شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷