پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱
با توجه به اهميت موضوع نگارخانه‌هاي هنري، طي حكمي از سوي «محمود شالويي» مديركل دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،‌ مسووليت امور نگارخانه‌ها به «علي تن» هنرمند عرصه خوشنويسي سپرده شد.

خبرگزاري فارس:با توجه به اهميت موضوع نگارخانه‌هاي هنري، طي حكمي از سوي «محمود شالويي» مديركل دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،‌ مسووليت امور نگارخانه‌ها به «علي تن» هنرمند عرصه خوشنويسي سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در حكم «محمود شالويي» خطاب به «علي تن» ضمن اشاره به اهميت جايگاه نگارخانه‌ها، به بررسي‌هاي دقيق كارشناسي پيرامون توسعه فعاليت‌هاي هنري و همفكري و هم‌انديشي با پيشكسوتان، ‌هنرمندان و عموم نگارخانه‌داران به منظور فراهم آوردن زمينه‌هاي مناسب براي تعامل هر چه بيشتر تأكيد شده است.
علي تن متولد 1350 ( كازرون)، ‌فارغ التحصيل رشته نقاشي از دانشگاه تهران و كارشناسي‌ارشد از دانشگاه تربيت مدرس و فارغ‌التحصيل انجمن خوشنويسان ايران است. «علي تن» داوري جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ملي و بين‌المللي در ايران، ‌برگزاري 18 نمايشگاه انفرادي و شركت در بيش از 120 نمايشگاه گروهي داخل و خارج از كشور را در كارنامه خود دارد. وي همچنين ‌كسب رتبه‌هاي مختلف خوشنويسي، ‌نقاشي و نقاشي خط به صورت ملي و استاني را داراست. علي تن مدرس دانشگاه‌هاي صنايع دستي،علامه طباطبايي و انجمن خوشنويسان ايران است.
آخرين مسووليت «علي تن» رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر تهران بوده است.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۳
0
0
تبریک خودم را از این کانال عزیز خدمت آقای تن عزیز عرض میکنم به امید درخشش بیش از پیش همشهریانمان
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران سایت و دوست عزیزم جناب آقای تن
این پست جدید که نشان از لیاقت بالای ایشان در عرصه های فرهنگی و هنری کشور را دارد را به ایشان و همشهریان عزیز تبریک میگویم آرزوی توفیقات روز افزون برای همه هنرمندان متعهد و بااخلاق شهرمان را در این ماه مبارک از خداوند منان خواستارم
هادي زالزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳