پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۸۲۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
در مصاحبه كازرون نما با مسوول ستاد مردمي دكتر احمدي ن‍ژاد در كازرون مطرح شد :
نه تنها مردم بلکه خود مسئولین ارشد شهرستان و استان هم بر این امر واقف اند. در مورد بعضی آن قدر این ضعف بارز است که صدای مردم در آمده است. قصد اسم بردن از کسی را ندارم . کارنامه ها کاملا براي مردم مشهود است

* آيا مي توانيد دستاوردها دولت نهم را براي شهرستان ما بگوييد؟

 من مي­خواهم يك مقايسه كوچك انجام دهم البته نمي­خواهم وارد جزئيات شوم بلكه مي­خواهم آنچه كه بيشتر مشهود است ذكر كنم. شما نگاه كنيد در دوره­ي 8 ساله­ي جناب آقاي خاتمي ايشان يك بار به كازرون سفر كردند كه اگر اشتباه نكنم اواخر دولت­شان هم بود و مصوبه­ي قابل لمسي كه براي مردم داشت ساخت سالن سرپوشيده براي دختران كازرون بود كه كلنگ خورد و به بهره برداري هم رسيد. البته قول هايي هم در رابطه با جاده دادند كه كارهايي هم شد كه تونل اول تا بورنجان در اين دولت آماده سازي شد و جاهايي از آن هم آسفالت شد با دو باند حركتي . البته حفاري تونل دوم و هفتم را هم آغاز كردند تمام اين كارها حداقل در مدت 40 سال انجام شده بود ولي وقتي دولت نهم كار را تحويل گرفت 6 تونل حفاري مي­شود كه علاوه بر باندهاي رفت و برگشت داراي باند سبقت نيز است كه جزو محدود تونل هاي اجرا شده در كشور است كه 3 هستند. و بالاخره جاده در اين دولت و در عرض كمتر از 3 سال از شروع آن افتتاح شد و آرزوي 40 ساله­ي مردم كازرون برآورده شد . خوب چه كسي براي افتتاح جاده مي­آيد ؟ شخص رئيس جمهور. من دقيقاً جمله­ي ايشان را در مراسم افتتاحيه به ياد دارم كه گفتند (البته نقل به مضمون): " من با اين كه بيمار بودئم و قرار بود برنامه لغو شود ولي چون به من گفتم يكي از پروژه­هايي كه قرار است افتتاح شود جاده­اي است كه به آرزوي 40 ساله­ي مردم كازرون تبديل شده، من لازم دانستم كه بيايم و در شادي مردم كازرون شريك شوم . باز در بحث جاده شما مي­بينيد تحول عظيمي در جاده هاي روستايي به وجود آمد همچنين جاده فراشبند كازرون به همراه مقداري تعريض روكش آسفالت شد و جاده­ي كازرون ـ بوشهر هم باندهاي رفت و برگشتشان از هم جدا شد يعني اتوباني گشت كه البته مقداري از آن باقي مانده كه ان­شاءا... در دولت دهم به صورت كامل ذو تكميل شده به بهره­برداري خواهد رسيد. از طرف ديگر جاده­ي قائميه ـ دشت ارژن كه سال هاي سال بلاتكليف مانده بود امروز همه مشاهده مي­كنند كه در حال تعريض و اتوباني شدن است و به اميد خدا درچند سال آينده از قائميه تا شيراز را به صورت دوبانده خواهيد ديد و پيمود.

در بحث ورزش فقط در خود شهر كازرون 2 سالن سرپوشيده چند منظوره و به دست وزير نفت افتتاح شد كه در كناتر آن هم مراحل ساخت استخر سرپوشيده كه سال ها دغدغه­ي جوانان اين شهرستان بود در حال اتمام است كه نمونه­ي به بهره برداري آن در نودان وجود دارد البته اين سالن ها بجز چند سالن سرپوشيده و افتتاح شده در مراكز بخش هاي شهرستان و ساماندهي زمين هاي ورزشي چمني و خاكي روستاها و بخش ها است.

در بحث فرهنگ ما تا قبل از اين دولت يك فرهنگ سرا هم نداشتيم ولي الآن در تمام بخش ها و در دور دوم سفرهاي پربركت استاني كلنگ احداث فرهنگ سرا به دست وزير اين دولت به زمين زده شده است. بحث پتروشيمي كه كلنگ آن زده شد و سهام آن واگذار گرديد كه به اميد خدا در سال 89 طبق قول مسئولين مراحل اجرايي آن شروع خواهد شد. تصويب دانشگاه سلمان فارسي و همچنين پشتيباني از دانشگاه پيام نور كه از زمان احداث تا قبل از اين دولت يك واحد زير مجموعه­ي دانشگاه نورآباد ممسني بود ولي در اين دولت پس از استقلال اداري و مالي و آموزشي الآن يك مجموعه مجزاي اداري و دانشگاهي براي خود دارد كه ساختمان هاي جديد آن در حال بهره برداري مي­باشد و با مساعدت دولت رشته هاي متعدد به آن اختصاص داده شد.

در بحث بنگاه هاي زودبازده مبلغ 160 ميليارد تومان د ردور اول سفر استاني براي اشتغال جوانان كازرون اختصاص داده شد . حالا شهرستان در جذب چند درصد از آم موفق بود به مسئولان و خود ما جوانان برمي­گردد كه چه ميزان تلاش براي جذب اعتبارات كرده باشيم. سوله چندين ده هزار تني شهرستان كه در حال انجام مراحل پايايني آن است و ديگر مصوبات و خدماتي كه دولت در اين 4 سال گذشته انجام داده و قابل تشخيص و مشاهده براي ماست نمونه هايي از توجهات دولت خدمت­گزار به كازرون است. خوب خود مردم مي­توانند اين خدمات 4 ساله را با خدمات دولت هشت ساله­ي اصلاحات در كازرون مقايسه كنند.

 

* مردم از برخی مسئولین ناراضی اند، آیا تغییر و تحولاتی صورت خواهد گرفت؟

این حرف به حق و درستی است .نه تنها مردم بلکه خود مسئولین ارشد شهرستان و استان هم بر این امر واقف اند. در مورد بعضی آن قدر این ضعف بارز است که صدای مردم در آمده است. قصد اسم بردن از کسی را ندارم . کارنامه ها کاملا براي مردم مشهود است اما در هر دولتی مديران ضعيف وجود داشته و ان شاءالله در این دولت قرار است با همت ستاد و مسئولین ارشد شهرستان، مسئول ضعیف نداشته باشیم.یکی از مهمترین دلایلی که منجر به انتصاب یک مدیر ضعیف می­گردید این بود که آنان با اعمال نفوذ انتخاب می­شدند یعنی انتخاب کننده، ملاک انتخاب را سربازی و گوش بفرمانی گزینه های مدیریتی می دانستند یعنی هر کس گوش بفرمان تر، بهتر. 

تا جایی که بنده اطلاع دارم هم نماینده شهرستان و هم فرماندار محترم و هم مجموعه ستادی گزارش ها و تحلیل و بررسی های خود را درباره مسئولان شهر انجام داده اند و همه به دنبال انتخاب تیم مدیریتی قوی برای شهرستان هستند.

اما ان شاءا... در اين دولت مسئولینی انتخاب می شوند که قوی، عملگرا و خادم مردم باشند. این خصوصیات یک مدیر دولت دهمی در شهرستان کازرون است.

 

* دکتر احمدی نژاد برای انتخاب بهتر وزرا شورایی را تشکیل دادند. برای انتخاب افراد شایسته در کازرون، آیا افراد خاصی، یا شورای خاصی مسئول بررسی هستند؟

یک مزیتی که ستاد آقای دكتر نسبت به سایر ستادها داشت این بود که با بدنه مردم ارتباط داشت. هم بدنه متخصص و هم بدنه عامه مردم. این باعث شد که حضور چهره به چهره و رفت و آمدهایی که بین بخش ها و مسئولین ستادها و مردم وجود داشت، وضعیت و گزارش عملکرد مسئولين هر بخش به ستاد منتقل شود. مجموعه ستادی ما در هر بخش در حال تهيه­ي گزارش­هاي خود مي­باشند لذا گزینه­های مختلفی برای جايگاه هاي مديريتي شهرستان در حال بررسی است. این را از ما خواسته بودند و ما هم داریم کارهای گزارشها و پيشنهادات خودمان را تهيه و ارائه مي­كنيم.. مطمئناً برای انتخاب مسئولین شهرستان مجموعه­ي ستاد گزينه­هاي خود را معرفي خواهد كرد البته گزارش همه­ي اين تلاش­ها در انتها با نماينده­ي ولي امر و امام جمعه­ي شهرستان در ميان گذاشته خواهد شد و با نظر ايشان عمل خواهيم كرد.
 
كاربران محترم مي توانند جهت مطالعه ي متن كامل اين مصاحبه به اين جا ( كليك كنيد ) مراجعه نمايند .
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۸
0
0
متأسفانه مشکل همین است که همه برای قضاوت درباره احمدی نژاد،نگاه به خدمات او می کنند.
آقا جان احمدی نژادمشکل فکری دارد،درداین است.اوباکارنامه ای که درعملکردوتعاملش باروحانیون به جاگذاشته است برای همه روشن شده که وی به دنبال انزوای روحانیت درحکومت اسلامی است.اسلامی که امام (ره)فرمودندمنهای روحانیت معنا ندارد.
ازباب مثال نه اینکه خدای ناکرده به خواهم کسی راتشبیه به کسی بکنم:عمرهم که خلیفه ظاهری امت اسلامی شد،خدمات نسبتا چشمگیری داشت،اما همان انحراف ازآنچه پیامبرفرموده بودیعنی بحث جانشینی بعدازوی که عمرسردمدارونقش اصلی این انحراف بودباعث شدکه نه تنها تشیع (که تنهاتفکرسالم اسلامی است) به عمراعتقادنداشته باشد،بلکه هرآنچه ازانحرافات که دردین به وجودآمدرازائیده تفکرخراب عمربداندوالحق که ایچنین است.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۸
0
0
بسمه تعالی
درود و سلام خداوند بر ایت الله خامنه ای و بر رئیس جمهور محبوب ملت ایران احمدی نژاد مردی که مسلمانان و مستضعفان ایران سالها به خوابش می دیدند و یافتند و شیر زنان وشیر مردان پاسخش را لبیک گفتند. به من از طرف اقای احمدی نژاد ،نه سود مادی رسیده ونه مقام ومنصبی رسیده حتی یک نامه هم برای احمدی نژاد ننوشتم چون جز سلامتی وی وسر بلندی ایران خواسته ای نداشتم و به خدا قسم اگر احمدی نژاد یک اشاره کند سر نا قابل خود را فدایش می کنم و دیدیم که حقیقت چگونه اشکار شد از ان همه خسارت های جانی ومالی به مردم ، سر از اخوربیگانگان و دشمنان ایران در اوردن و تلخ نمودن شیرینی انتخابات در کام مردم وتهمت زدن به قشر زحمت کش نیروی انتظامی و اقرار های به اصطلاح نخبگان در دادگاه اشوب گران و ... که اگر من یک از طرفداران موسوی بودم و این اعمال زشتو وابستگی به بیگانگان را می دیدم از خجالت خود کشی می کردم تا اینکه ننگ ننگ اوران را بر خود می مالیدم بعضی ها اینقدر کوته فکرند که فکر می کنند که سر سفره پهن شده ومفت انقلاب می خورند و عربده هم بکشند ما گوشتها یمان از بس برای این انقلاب زجر کشیده ، ابدیده وچون زهر مار شده و برای دندانهای کفتاران شیرین نخواهد بود تفکر یک سنی طرفدار عمر بهتر از تفکرا التقاتی و منافق می باشد و اگر روحانیتی مثل ... است که باید گفت تمام کسانی که این روحانی نما هاخطبه زنانشان را خوانده باید دوباره بروند خطبه عقد وازدواج خود پیش روحانی ولایتمدارن بخوانند .
پاینده باد جمهوری اسلامی ایران ،درود بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران و زنده باد احمدی نژاد قهرمان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۸
0
0
وای به حال شهری که شما بخواین مسئولینشو انتخاب کنید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۳۱
0
0
مسئولینادارات چگونه انتخاب میشوند ؟
1- باید از اشنایان رئیس سازمان یامدیر کل و یا فرماندار ویا نماینده مجلس باشی .
2- دارای مال وثروتی باشی که به واسطه ان شناخته شده باشی .
3- فردی حرف شنو وگوش به فرمان باشی .
4- از کانال اداره ... بگذری .
5- با مدیر کل و یا رئیس سازمان همکاس بوده باشی .
بنا بر این انجمن های اسلامی یا امام جمعه و مسئول ستاد کاری از دستشان بر نمی اید و هیچکس انها را به حساب نمی اورد که با انها مشورت کند خیالت از بابت مسئول ستاد اقای احمدی نژاد راحت باشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۶
0
0
با سلام
باید به حال اون کسی که نظر دوم را گذاشته است که چنین بی ادبانه همه کس و همه چیز را زیر سوال برده است باید به شما بگویم که شما کاسه از آش داغ تر هستید چرا که مقام رهبری در سخنرانی که با دانشجویان داشتند هرگونه ارتباط و دخالت بیگانگان در این راهپیمائیها را مردود کردند آنوقت شما چوگنه ادعای ولایت پذیری دارید و لی سخنان ایشان را قبول ندارید
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۶
0
0
چوب تر را چنان که خواهی پیچ
نشود خشک جز به اتش راست
چهره زشت دوستان منافق و ریاکار بعد از انتخابات بخوبی روشن شد . خدای و امام و رهبر می بینند و نمی گویند من می بینم ونمی توانم نگویم .مردان راستین را به هنگام نیازامتحان میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۷
0
0
آخه بچه یکی بگه تو چه کاره ای که بخوای مسئول انتخاب کنی!!!؟؟؟
بزرگاش دستشون بجایی نمی رسه تو می تونی!!!!
حتما می خواید ط. بسیجی شهر رو !!! رو فرموندار کنی نه
موفق باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳