پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۹
مرحمتي، رييس اداره ارشاد كازرون:
در دوران دفاع مقدس، خبرنگارها پا به پاي رزمندگان در جبهه حضور داشته و اخبار و تصاوير مربوط به رشادت هاي رزمندگان را ثبت و ماندگار كردند، بنابراين تفاوتي ميان يك رزمنده داوطلب مدافع نظام با يك خبرنگار حرفه اي وجود ندارد.

سرويس خبري بيشاپور : چهارشنبه گذشته، مراسمي به مناسبت روز خبرنگار برگزار و از فعاليت هاي خبرنگاران و برخي از روزنامه نگاران كازرون تجليل به عمل آمد. در اين مراسم كه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون برگزار شده بود، علاوه بر اعضا هيئت تحريريه هاي نشريات محلي، برخي از شهروندان و مسوولين نيز حضور داشتند.

مرحمتي، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون در اين مراسم طي سخناني ضمن تشكر از صبر و تلاش نشريات محلي كازرون، حرفه ي خبرنگاري را از جمله طاقت فرساترين كارها دانسته و گفت : در دوران دفاع مقدس، خبرنگارها پا به پاي رزمندگان در جبهه حضور داشته و اخبار و تصاوير مربوط به رشادت هاي رزمندگان را ثبت و ماندگار كردند، بنابراين تفاوتي ميان يك رزمنده داوطلب مدافع نظام با يك خبرنگار حرفه اي وجود ندارد.

مرحمتي همچنين ضمن اشاره به مصائب نشريات محلي در كازرون گفت : جرايد محلي صورت خود را با سيلي سرخ نگه داشته اند و عليرغم همه ي فشارها از جمله فشارهاي مالي كه تحمل مي كنند اما انصافاً نقش خوبي را در فضاي فرهنگي كازرون ايفا نموده اند.

وي در بخشي از سخنان خود و در انتقاد از حضور كم تعداد مسوولين در مراسم تجليل از خبرنگاران گفت : براي من بسيار تعجب آور است كه چرا برخي از مسوولين نشريات را نمي خوانند؛ مگر نه اين است كه پست آنها درواقع امانتي است كه به دستشان داده اند و در قبال آن بايستي در برابر مردم پاسخگو بوده و حرف آنها را بشنوند؟

در ادامه مراسم نيز نمايندگان هر يك از نشريات محلي ضمن بيان ديدگاه هاي خود در خصوص مسائل و مشكلات مربوط به فضاي مطبوعات در كازرون، خواستار پيگيري و رفع اين مشكلات شدند.

در پايان نيز از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، نماينده محترم ولي فقيه در شهرستان، نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي، فرمانداري، شهرداري و شوراي شهر كازرون، مركز آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي هدايايي به مديرمسوولان و اعضا هيئتتحريريهي نشريات محلي كازرون اهدا گرديد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵