پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۲۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۰
بدين وسيله به اطلاع مي‌رساند كه از روز دوشنبه 19 اسفند ماه تا اول فروردين ماه (به مدت ده روز) آقاي احمد رضازاده (رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران كازرون)، ميهمان كازرون نما خواهند بود. همشهريان عزيز مي‌توانند سئوالات خود را در صفحه‌ي مخصوص ايشان مطرح كرده و منتظر دريافت پاسخ خود باشند
بدين وسيله به اطلاع مي‌رساند كه از روز دوشنبه 19 اسفند ماه تا اول فروردين ماه  (به مدت ده روز) آقاي احمد رضازاده (رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران كازرون)، ميهمان كازرون نما خواهند بود. همشهريان عزيز مي‌توانند سئوالات خود را در صفحه‌ي مخصوص ايشان (كليك كنيد) مطرح كرده و منتظر دريافت پاسخ خود باشند.
 
پيش از هر چيز مطالعه‌ي قوانين اين بخش را توصيه مي‌كنيم.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۱
0
0
ّبا عرض سلام
لطفاً در مورد جوابيه كميسيون پزشكي جانبازان كه در 12 بهمن 87 انجام شد بفرماييد در چه تاريخي جواب آن را پاسخ مي دهند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
0
0
عموي من شهيد است و فرزندي ندارد و من تنها پسر تنها برادر او هستم.آيا معاف ميشوم؟؟؟
اعظم علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۹
0
0
اینجانب اعظم علی زاده از تهران حود سه سال است که بچه هایی به نام های نورالله و مریم ش... را از طریق کمیته امداد کازرون به حمایت گرفتم این بچه ها طی این چند سال که من حمایتشان میکردم از لباس و البسه ی مدرسه گرفته تا طلا جات برایشان تهیه میکردم متاسفانه چند روزی است متوجه شدم این کودکان بی گناه از فرزندان شاهد میباشند و پدر ایشان آزادهی جانباز بوده که در اثر جانبازی به شهادت میرسد.سوال من این است آیا بنیاد شهید نظارتی بر حال و احوال اینگونه فرزندان که هم از نعمت پدر و هم از نعمت مادر بی بهره اند و تهت حمایت عموی معتادی زندگی میکنند که فقط حقوق این طفلان بی گناه را صرف زندگی خود وفرزندان خود میکند و حتی کوچکترین توجه به این طفلان یتیم ندارند چگونه برسی میشود؟من حتی حاضرم این طفلان را به فرزندی بگیرم و در تهران از آنان حمایت کنم .از شما عاجزانه تقاضا دارم برای خوشحالی روح این شهید که برای من و شما به این درجه ی عظیم رسیده اند تا ما هم اکنون اینگونه راحت زندگی کنیم تدبیری بیندیشید تا امکانات رفاهی که حق مسلم این عزیزان است فراهم آید .اگر تحقیقی خواستید به عمل بیاورید تا صحت گفته های این حقیر روئیت شود میتوانید از رئیس کمیته امداد به نام آقای محمدی و قسمت طرح اکرام سرکار خانم رحیم زاده تحقیق به عمل آورید .خدا شاهد و گواه است سه شب است که خواب از چشمان من ربوده شده است .در ضمن نام اینجانب در کمیته موجود است خیلیخوشحال میشوم نتیجه را ببینم .با تشکر از زحمات ریاست محترم.
----------------------------------
خواهر گرامي!
سلام
آيا اين بچه‌ها اهل كازرون هستند؟
كازرون نما
رضازاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
با سلام
جناب آقای رضازاده ضمن تشکر از زحمات جنابعالی -بهشت زهرا قائمیه نزدیک به بیست ماه است که در دست بازسازی است ولی متاسفانه نصفه نیمه مانده کی تکمیل میشود؟چرا این همه طول کشیده .والدین شهدا همه سالخورده و بعضا بیمار هستند ارتفاع را در چند مرحله سکو سازی نمایید که برای آنها دشوار نباشد تشکر
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
سلام اقای رضا زاده تکلیف کارر مندانی که باز نشست شدهاند ولی هنوز دراداره مشغولند از لحاض مالی چه میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰