پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۴
در بحث کمک به غزه این استان، مقام دوم را پس از تهران به دست آورده که با توجه به جمعیت بسیار کمتر فارس نسبت به تهران ، مسئله قابل توجهی است. این در حالی است که مقام سوم به خراسان رضوی اختصاص دارد که یک فاصله 50 درصدی با فارس دارد.
جلسه جامعه روحانیت مبارز شیراز در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد. در این جلسه ، آیت الله ایمانی با اشاره به سوابق دیرینه استان فارس از پیش از اسلام گفت: اکنون هم فارس قابل مقایسه با دیگر استان های کشور نیست.  
 
در بحث کمک به غزه این استان، مقام دوم را پس از تهران به دست آورده که با توجه به جمعیت بسیار کمتر فارس نسبت به تهران ، مسئله قابل توجهی است. این در حالی است که مقام سوم به خراسان رضوی اختصاص دارد که یک فاصله 50 درصدی با فارس دارد. در بحث زکات می بینیم که از 17 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده در کشور بیش از 7 میلیارد تومان آن از سوی مردم فارس بوده که این توانمندی های مردم  فارس را در امور خیریه نشان می دهد.
 
وی با اشاره به برپایی وسیع نماز جمعه در استان به اهمیت وحدت کلمه در میان روحانیون اشاره کرد و افزود: هرجا روحانیون ، وحدت کلمه داشته اند تبعیت مردم هم محرز بوده است.
 
امام جمعه شیراز با اشاره به فعالیت گسترده فرقه های الحادی در استان، پر رنگ بودن این فعالیت ها را از ظرفیت های استان برشمرد و تاکید کرد: هرجا ظرفیت و توان بالاتر باشد دشمن سرمایه گذاری بیشتری هم انجام می دهد.
 
آیت الله ایمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم فارس گفت: بزرگ ترین خدمت به فارس این بود که ایشان، استان را پایگاه سوم مذهبی کشور خواندند و عینیت بخشیدن به چنین هدفی هم سازو کاری می خواهد که روحانیون و مسئولان باید آن را فراهم کنند.
 
وی با اشاره به تردد زوار به شهرهای مشهد و قم تاکید کرد: باید زمینه حضور 6 میلیون نفر را در جوار حرم احمد ابن موسی، شاهچراغ(ع) و حرمین محمدی و حسینی فراهم کنیم و شاهچراغ باید مقصد زیارتی استان‌های مرکز تا جنوب کشور باشد.   
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷