پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۱۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۲:۲۷
آیت الله ایمانی در جمع مدیران کازرون :
آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز در جمع مدیران شهرستان کازرون گفت: علی رغم تمام حرف ها و شایعاتی که وجود داشت و دارد، زمانی که از کازرون خارج شدم 100 هزار تومان از حسابی قرض کرده و به بوشهر رفتم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: علی رغم تمام حرف ها و شایعاتی که وجود داشت و دارد، زمانی که از کازرون خارج شدم 100 هزار تومان از حسابی قرض کرده و به بوشهر رفتم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، آیت الله اسدالله ایمانی امروز در جمع مدیران شهرستان کازرون حضور خود در سال های قبل از انقلاب در شهرستان کازرون را یک لطف الهی دانست و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سه موضوع محوری مسائل اقتصادی، دینی و فرهنگ عمومی مدنظر قرار گرفت.
 
وی با تشریح وضعیت شهرستان کازرون در زمان وقوع و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پس از انقلاب و با راه اندازی مدرسه علمیه صالحیه و حضور علما و روحانیون نماز جمعه در سطح وسیعی در این شهرستان برگزار شد، عزاداری ها را به وضعیت مناسب و ارزشمندی رسانده و نظم مناسبی در شهر برقرار شد.

آیت الله ایمانی فضای شهرستان کازرون را پس از انقلاب اسلامی، فضایی بسیار مطلوب و مناسب ارزیابی و این شرایط را مدیون همراهی و همکاری همه گروه ها و مدیران و دلسوزان و لطف خداوند دانست و گفت: خداوند لطف کرد و پس از آنکه از سوی مقام معظم رهبری به امامت جمعه بوشهر منصوب شدم، تمام وعده ها در کازرون محقق شده بود و شهرستان در بهترین شرایط قرار داشت.

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه در اولین خطبه نماز جمعه بوشهر 8 اولویت کاری را برای خود و دفتر نماینده ولی فقیه تعیین کرده بود، گفت: در آخرین خطبه نماز گزارشی از عملی شدن این اولویت ها به مردم ارائه شد و این نیز ناشی از لطف پروردگار بود.

وی گفت: زمانی که موضوع امامت جمعه شیراز مطرح شد سعی کردم تا از مسیر قضایا خارج و دور شوم و حتی طی آن زمان در خصوص ضروری ترین امور هم پیگیری نکردم که نکند نام من برای تصدی این پست به ذهنشان خطور کند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه هم اینک نیز کلیه وجوهات شرعی در اختیار امام جمعه و مربوط به بوشهر در حسابی جداگانه و تحت اختیار وی نگه داری می شود، تصریح کرد: منتظر هستم تا با تعیین امام جمعه جدید این وجوه را طی حکمی منتقل کنم.

وی فضای کار در استان فارس را فضایی کاملاً مناسب و مهیا دانست و با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع الاول به موضوع هجرت پرداخت و گفت: هجرت به سه بخش یا سه معنا است. اول هجرت پیامبر از مکه به مدینه، بخش دوم هجرت که به مکان و زمان محدود نیست و برای رشد و بالندگی و فراخی انجام می شود و بخش سوم هجرت از گناه معصیت است.

آیت الله ایمانی هجرت رسول خدا از مکه به مدینه را زمینه ساز حکومت اسلامی و همچنین پایه و بنیانی برای انقلاب اسلامی ایران توصیف و تصریح کرد: یکی از برکات هجرت پیامبر تشکیل حکومت اسلامی بود اگر این هجرت انجام نمی شد حکومت شکل نمی گرفت.

وی با اشاره به عمل شجاعانه حضرت علی (ع) و خوابیدن به جای رسول خدا در بستر، خاطرنشان کرد: عمل جوانانی که در دوران دفاع مقدس داوطلبانه مسیرهای پرخطر مین گذاری شده را طی می کردند تا راه عبور رزمندگان هموار شود، بارزترین و بالاترین مرتبه انسانیت است.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری همچنین هجرت از گناه و معصیت را هجرت از ویرانی های فکری و معنوی دانست و گفت: بزرگترین کاری که یک انسان می تواند انجام دهد هجرت از گناه است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۲
0
0
تا بوده چنين بوده كه قدر آنان كه از كوچكي خود بزرگان را درك نمي كنند به آنان حمله مي‌كرده اند.توهين و تهمت به آيت الله ايماني هم از اين سنخ است.
هميشه اين گونه بوده كه در زمان حيات افراد را نمي شناسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۴
0
0
الله اعلم...
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۴
0
0
بله:کاملا با سخنان شما موافقم ما قدر مدیران خوب خود را نمی دانیم ومرتب حاظر به تهمت وافترا هستیم .قدر زر زرگر بداند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷