پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۷
اما در بخش اهداي جوايز به برترين‌ها، شهرستان كازرون به همراه مرودشت و جهرم به عنوان سه شهر برتر ورزش استان در سال 87 از ميان 28 تربيت بدني استان فارس انتخاب شدند و به همين خاطر از خليل پاكدل رئيس تربيت بدني شهرستان كازرون تجليل و لوح يادبودي به ايشان اهدا شد.

 هفته نامه سلمان : در مراسم باشكوهي كه در باشگاه فرهنگيان شيراز، با حضور بيش از هزار نفر از پيشكسوتان، ر‌ؤساي ادارات تربيت بدني كليه‌ي شهرستان‌هاي استان و رؤساي هيأت‌هاي ورزشي فارس برگزار گرديد، شهرهاي برتر ورزش فارس در سال 87 معرفي شدند.

 
در اين مراسم كه در چند سال اخير كم نظير بود از چهره‌هاي ارزشمند قديم ورزش فارس مانند محمد علي فرخيان قهرمان آسيا و نايب قهرمان جام جهاني منچستر تجليل شد و به هنگام پخش صحنه‌هايي از دلاوري‌ ايشان در عرصه‌هاي مختلف كشتي، اشك از گونه‌هاي حاضران و خود فرخيان جاري شد.
 
اين همايش بزرگ با نام تجليل از پيشكسوتان ورزش فارس و برترين شهرهاي ورزش استان در سال 87، به همت اداره‌ي كل تربيت بدني و كانون پيشكسوتان استان برگزار شد كه در اين مراسم دستغيب نماينده‌ي مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي، رجاء معاونت استانداري فارس، دكتر خدابخش مدير كل تربيت بدني و فرمانداران چند شهر فارس حضور داشتند.
 
در ابتداي اين مراسم دكتر خدابخش ضمن تجليل از مقام پيشكسوتان، درمورد افزايش چشمگير سرانه‌ي ورزش فارس در يك سال اخير سخن گفت: بعد از آن رجاء و دستغيب به ايراد سخن پرداختند.
 
اما در بخش اهداي جوايز به برترين‌ها، شهرستان كازرون به همراه مرودشت و جهرم به عنوان سه شهر برتر ورزش استان در سال 87 از ميان 28 تربيت بدني استان فارس انتخاب شدند و به همين خاطر از خليل پاكدل رئيس تربيت بدني شهرستان كازرون تجليل و لوح يادبودي به ايشان اهدا شد.
 
پس از اعلام اين‌كه تربيت بدني كازرون مقام برتر ورزش فارس را كسب كرده، كازروني‌هاي حاضر در مراسم بسيار شادمان شدند.
 
شايان ذكر است، در اين مراسم از تيم هندبال جوانان كازرون كه به تازگي قهرمان ايران شده بود تجليل كه لوح تقدير و جوايز بازيكنان به مهندس عليرضا پاكدل رئيس هيأت هندبال شهرستان اهدا شد. ضمن اين‌كه مجري برنامه هم با اعلام اين‌كه كازرون پس از سال‌ها توانسته غول هندبال ايران يعني فولاد سپاهان اصفهان را پشت سر بگذارد تا قهرمان شود موجب تشويق حاضران در جلسه شد و بسياري از پيشكسوتان ورزش فارس ضمن تبريك مقام كسب شده به مسؤولان هندبال كازرون، بسيار شادمان شده بودند.
 
در اين مراسم به دعوت انجمن پيشكسوتان استان تني چند از پيشكسوتان ورزش شهرستان كازرون حضور داشتند.
 
انتخاب تربيت بدني شهرستان كازرون به عنوان مقام برتر ورزش فارس به دليل مقام‌هاي كسب شده در مسابقات جهاني، آسيايي، كشوري و تعدّد اعزام به مسابقات استاني و كشوري و فعاليت‌هاي انجام گرفته در طول سال، صورت گرفت كه اين انتخاب را بايد به فال نيك گرفت و مسلماً اين عنوان ارزشمند نقطه‌ي عطفي در ورزش كازرون خواهد بود.
 
خليل پاكدل رئيس اداره‌ي تربيت بدني در گفت و گويي با خبرنگار ما افتخار كسب شده را حاصل تلاش دسته جمعي و شبانه‌روزي كليه‌ي هيأت‌هاي ورزشي شهرستان دانست و يادآور شد كه براي حفظ چنين جايگاهي، تمامي اركان ورزش شهرستان بايد تلاش خود را دو چندان كنند تا ان‌شاءا... ضمن حفظ جايگاه فعلي بتوانيم به قله‌هاي رفيع‌تر ورزش دست پيدا كنيم.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۹
0
0
سلام نیازی نیست که به رئیس تربیت بدنی شهرستان و ورزش شهر تبریک بگوییم بلکه باید به حال ورزش فارس گریست که ورزش کازرون مقام برتر استان را دریافت نموده و عجب مقایسه ایی که کازرون را با فراشبند و زاهد شهر و لامرد و صفا شهر و مرودشت و خنج و گراش و ... مقایسه کرد وا تاسفا و تبریک به این همه حمایت مسئولین استان از رئیس تربیت بدنی کازرون اگر راست میگویید شما که قدرت در دستتان هست بگذارید تا آقای دهقان ناصر آبادی به خواسته ی بر حق مردم شهرستان جامه ی عمل بپوشاند و اگر راست میگویید جلو کار هایش سنگ اندازی نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴