پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
فرماندار کازرون در حاشیه کاشت هزار و ۳۰۰ نهال به یاد شهدای کازرون:
بخرد فرماندار شهرستان کازرون نیز گفت: این طرح یک طرح خوب برای توسعه فضای سبز و به ویژه برای ساخت پارک کوهستانی است.

شهردار کازرون گفت: هزار و ۳۰۰ نهال کُنار به یاد هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان در پشت کوه‌های شمالی مشرف به بیمارستان ولی عصر (عج) غرس شد.

نوذری شهردار کازرون در حاشیه مراسم کاشت نهال به یاد شهدای کازرون، اظهار کرد: امسال یکی از سیاست‌هایی که با کمک اعضای شورای اسلامی شهر داشتیم احیای گذر کُنار بود که طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس در این زمینه همکاری خوبی با ما داشتند و زمینه تبدیل این قسمت از شهر را به جنگل طبیعی برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر فراهم آورده اند.
او با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ نهال کُنار به یاد شهدای شهرستان کازرون در پشت کوه‌های شمالی مشرف به بیمارستان ولی عصر (عج) غرس شد، گفت: همه دوستداران طبیعت و شهروندان می‌توانند به نام و یاد عزیزانی که دوست دارند در این محل درخت غرس کنند.

نوذری افزود: بنا داریم با کمک شهروندان این گذرگاه که گذر کُنار نامگذاری شده است را به یک تفرجگاه تبدیل کنیم تا همه شهروندان بتوانند از این فضای زیبا و دل انگیز در جهت سلامت و نشاط خود و خانواده استفاده کنند.



او با بیان اینکه گذر کُنار در ادامه پیاده راه سلامت است، اظهار امیدواری کرد: با بهسازی و احیای این مسیر بتوانیم در سلامت شهروندان نقش موثری داشته باشیم.

نوذری همچنین ابراز امیدواری کرد: با احیای درختان بومی در این قسمت که منابع اصلی آبریز و آب آشامیدنی کازرون است بتوانیم در سلامت محیط زیست این منطقه و دوری از ایجاد ابنیه و تاسیسات شهری به حفظ زیست بوم این منطقه کمک کنیم.

امام جمعه کازرون: یکی از عناوین ارزشمند کازرون، شهر سبز است
حجت الاسلام و المسلمین صباحی امام جمعه کازرون نیز در این مراسم اظهار کرد: بعضی از فرهنگ‌ها و داشت‌ها به عنوان سرمایه فرهنگی و معنوی یک شهر محسوب می‌شوند و یکی از عناوین ارزشمند کازرون، شهر سبز است که مسئولان باید تلاش داشته باشند تا ضمن حفظ این عنوان، فضای سبز شهرستان را توسعه و گسترش دهند.

او به شهروندان و دوستداران طبیعت توصیه کرد: در جهت حفظ میراث ارزشمند کازرون که همان شهر سبز است بیش از پیش کوشا باشند.

فرماندار کازرون: در گذر کُنار اجازه ساخت و ساز داده نخواهد شد
بخرد فرماندار شهرستان کازرون نیز گفت: این طرح یک طرح خوب برای توسعه فضای سبز و به ویژه برای ساخت پارک کوهستانی است.

او افزود: با توجه به اینکه این محدوده جزو منابع ۲۵ ساله آب کازرون است قطعا در آینده به هیچ کس اجاز داده نخواهد شد که در این مکان ساخت و ساز یا طرح باغچه‌ای و یا طرح خاصی ایجاد کند.

 سهراب جبری رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز گفت: یکی از کار‌های نیکی که امروز رقم خورد کاشت هزار و ۳۰۰ اصله درخت کُنار به یاد هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان کازرون بود و استقبال خوبی از این طرح توسط مسئولان و مردم انجام گرفت. او به شهروندان توصیه کرد: که همراه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت درختکاری و سبز کردن این محل به شکل مستمر و پیوسته همت گمارند تا با کمک همدیگر بتوانیم یک مجموعه گردشگری و تفرجگاهی را برای استفاده عموم شهروندان ایجاد کنیم.

در ادامه این مراسم تعدادی درخت توسط دانش آموزان در تپه سید محمد نوربخش مشرف به خیابان فلسطین غرس شد و در پایان تعدادی نهال به رایگان توسط شهرداری بین شهروندان توزیع شد.

 مراسم روز درختکاری به همت واحد خدمات شهری، فضای سبز و امور فرهنگی اجتماعی شهرداری و با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، رئیس اداره منابع طبیعی، رئیس اداره راه و شهرسازی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان، گروه‌های دوستدار طبیعت و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
0
آقایان مسئول چرا شهردار را به خاطر باریک سازی بلوار اصلی ورودی شهر و میدان امام حسین مواخذه و پاسخگو نمی کنید؟ چرا اینقدر کار بیهوده میشه در حالیکه کمربندی کازرون و بسیاری هز خیابان ها پر چاز اله و چوله هست و سالهاست به اسفالت نیازمنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳