پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
در بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی کازرون مطرح شد:
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی و پیگیری مشکلات اعتباری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان به همراه تعدادی از مسئولان محلی از چندین طرح عمرانی نیمه تمام شهرستان های کازرون و کوهچنار بازدید کرد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی و پیگیری مشکلات اعتباری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان به همراه تعدادی از مسئولان محلی از چندین طرح عمرانی نیمه تمام شهرستان های کازرون و کوهچنار بازدید کرد.



به گزارش کازرون نما، در بازدید محسن پاپری زارعی از سد نرگسی کازرون گزارشی در خصوص روند اجرای این پروژه ارائه شد. مسوول اجرای سد نرگسی گفت: امیدواریم تا آذرماه سال آتی شاهد آبگیری مرحله نخست سد باشیم که تحقق این کار نیازمند ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

سد نرگسی کازرون که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ آغاز شده از نوع سنگریزه ای با هسته رسی و حجم مخزن آن ۱۱۳ میلیون متر مکعب و حجم آب تنظیمی ۲۲۶ میلیون مترمکعب است که علاوه بر تامین آب مورد نیاز ۱۲ هزار هکتار زمین کشاورزی، سالانه افزون بر ۴۸ گیگاوات ساعت برق نیز تولید می کند.

کنترل سیلاب، تامین آب آشامیدین و آب صنایع کازرون، فراشبند و منطقه صنعتی زاگرس جنوبی و تامین حقابه محیط زیست از دیگر اهداف احداث این سد است.


مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی فارس بررسی می‌شود
پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس همچنین از روند اجرای تونل محرم در محور کازرون به بوشهر نیز بازدید کرد.


این تونل نیز که کلنگ اجرای آن سال ۸۹ به زمین خورده دارای ۲ هزار و ۳۵۰ متر طول است که تاکنون یک هزار و ۲۴۰ متر آن حفاری شده و تا این مرحله ۶۷۹ میلیارد ریال اعتبار نیز در آن صرف شده که با تامین ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز ظرف چهار سال آتی تکمیل خواهد شد.


بازدید از روند اجرای بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و سه هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل، بازدید از مرکز درست احداث درمان بستر ۱۰ تختی بخش بالاده با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در سفر به کازرون بود.

سرعت بخشی به تکمیل طرحهای نیمه تمام‌ مطالبه بحق مردمی 
فرماندار ویژه کازرون در پایان این بازدیدها به خبرنگار ایرنا گفت: طرح‌هایی که امروز مورد بازدید قرارگرفت مطالبات بحق مردم است که امیدواریم به سرانجام برسد. محمدعلی بخرد افزود: امید است پس از بازدیدهای سرپرست سازمان برنامه و بودجه فارس از پروژههای نیمه تمام کازرون، درسال اینده با درنظرگرفتن اعتبارات موردنیاز بخش هایی ازاین طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود.


بازدید از تغذیه های مصنوعی پاپون و سمغان، بازدید از مدرسه شهید قلندر حسنی، بازدید از محور قائمیه-سه راه راهدار از مهمترین پروژه هایی بود که در سفر به کوه چنار مورد بازدید قرار گرفت.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳