پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
فرمانده سپاه کازرون از توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی طی سال جاری میان نیازمندان این شهرستان با کمک خیران و بسیجیان خبر داد.
به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه کازرون امروز، ۲۷ اسفندماه در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه میان نیازمندان این شهرستان گفت: در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۲۱ سری جهیزیه به خانواده‌ها و نوعروسان کم برخوردار شهرستان کازرون اهدا شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ۳۵ هزار بسته معیشتی و۱۷۰سری جهیزیه در بین نیازمندان شهرستان کازرون اهدا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در مرحله آخر در سال جاری که امروز برگزار شد، ۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان کازرون شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشوئی، سری قابلمه و چینی، پتو، اتو و قاشق چنگال توسط دو نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد اهدء شد.

توکل اظهار کرد: در سال جاری در مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ۹ واحد مسکونی جهت خانواده های نیازمند در شهرستان کازورن و بخش مرکزی، بخش خشت و کنارتخته و بخش گره و بالاده تکمیل و به خانوادههای کم برخوردار تحویل داده شد.

وی همچنین از مشارکت خیرین در برنامه بسیج سازندگی این ناحیه خبر داد و گفت: با مشارکت خیرین در شهرستان کازرون و خصوصا نوذری، وزیر اسبق نفت و دیگر خیرین و بزرگان شهرستان کازرون که امسال بیش از ۲ هزار بسته پوشاک شامل کیف و کفش، ۳ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار و هزاران بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان تقسیم شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳