پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: امسال ۴۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش کازرون اظهار کرد: مدارس شهرستان کازرون آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارد.

او افزود: امسال با توجه به محدودیت‌های چند سال گذشته مسافرت‌های نوروزی، پیش‌بینی می‌شود سفر مسافران افزایش چشمگیری داشته باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد اسکان از مسافران نوروزی، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ۴۰ مدرسه در شهر کازرون آماده پذیرش و اسکان مسافران نورزی خواهد بود.

جمشیدی تصریح کرد: مدارس شهر کازرون از روز ۲۷ اسفندماه پذیرش مسافران نوروزی را آغاز کرده و پیش‌بینی‌های لازم برای استقبال مناسب مسافران از طرح اسکان نوروزی مدارس انجام شده است. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده تابلو‌های راهنمای مسافر در سطح شهر و ستاد پذیرش مسافران نوروزی نصب شده است.

وی با بیان اینکه امسال حدود ۴۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: کلاس‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده همانند سال‌های گذشته به ۳ دسته «الف، ب و ج» تقسیم می‌شوند که در کلاس‌های گروه الف اتاق‌ها مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمایشی، یخچال و تلویزیون است و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش شهرستان فضای کافی برای پذیرش هر تعداد مسافر را خواهد داشت، علاوه بر پذیرش ویژه فرهنگیان به سایر مسافران نوروزی نیز خدمات ارائه می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: شهرستان کازرون با توجه به جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و تفریحی یکی از مقاصد سفر‌های نوروزی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴