پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
با حضور ۵۰۰۰ هزار نفر دانش آموزان کازرونی سرود سلام فرمانده در آستانه نیمه شعبان در کازرون طنین انداز شد.
به گزارش کازرون نما، صبح امروز در محل میدان شهدای شهرستان کازرون با حضور ۵۰۰۰ نفری دانش آموزان شهرستان کازرونی با حضور مسئولین، مردم و والدین دانش آموزان سرود سلام فرمانده ۱ و ۲ توسط دانش آموزان دختر و پسر کازرونی نواخته شد.

در این مراسم که برخی دانش آموزان با لباس محلی در برنامه شرکت نمودنند حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با تبریک نیمه شعبان گفت: امسال بهار ما و پیشواز بهار ما عشق به امام زمان (عج) و انتظار ظهور است.

او با توجه به جشن‌های و سرود سلام فرمانده توسط ۵۰۰۰ دانش آموز کازرونی، گفت: با انتظار ظهور سال ۱۴۰۱ را به پایان می‌بریم و منتظر در سال جدید می‌مانیم و امروز ندای امام زمان (عج) در کازرون طنین انداز می‌شود و امروز نسل انقلاب در همراهی و ظهور امام زمان با سرود سلام فرمانده نواخته می‌شود و عشق ماندگار نسل‌های نوپا نظام را به اهل بیت به رخ جهانیان نشان می‌دهیم.

جمشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون در سخنانی با گرامی داشت ایام از همکاری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان شهرستان کازرون به دلیل حضور منظم در اجرای برنامه سلام فرمانده تشکر کرد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی دانش آموزان هستند که با حضور یکپارچه عشق و علاقه خود را به حضرت حجت (عج) در نواختن سرود سلام فرمانده اعلام می‌دارند.

او ادامه داد: امروز با حضور باشکوه نسل‌های گام دوم انقلاب آمده اند تا با اجرای سرود سلام فرمانده خط بطلان بر نقشه‌های دشمنان بکشنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳