پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
برنامه «مستند انقلاب» امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن به زندگی و نقش اثرگذار آیت الله ایمانی و آثار و اندیشه‌های ایشان در انقلاب اسلامی می‌پردازد.
به گزارش کازرون نما، نگاهی به زندگی و فعالیت های چهره‌های تاثیرگذار انقلاب؛ آیت الله ایمانی موضوع برنامه «مستند انقلاب» رادیو فرهنگ است. در این برنامه با نگاهی به زندگی آیت الله ایمانی سبک زندگی ایشان بیان شده و با بررسی فعالیت های ایشان نقشی که در انقلاب اسلامی داشتند تشریح می‌شود.

مرحوم آیت الله ایمانی دو دوره خارج اصول و همزمان فقه را نزد استادان بزرگواری مانند: آیت الله سید محمد محقق داماد (ره)، آیت الله میرزا هاشم آملی (ره)، آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی (ره) و همچنین آیت الله ناصر مکارم شیرازی سپری کرد و به درجه اجتهاد نایل آمد. آیت الله ایمانی در حوزه‌های علمیه قم و کازرون و همچنین بوشهر به تدریس مشغول بود و بعد از پیرزوی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های شیراز کرسی تدریس را همزمان با مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های شیراز عهده دار بود. همکاری و شرکت در تنظیم و تدوین تفسیر نمونه، نگارش و تدوین تقریرات درس خارج آیت الله مکارم شیرازی برخی از فعالیت های علمی مرحوم ایمانی است. یکی دیگر از فعالیت های مفید ایشان که به جهت رشد فرهنگی منطقه و شهرستان بود، برپایی یادواره علمی علامه طباطبایی (ره) به مدت ده سال در شهرستان کازرون بود. آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه مستعفی شیراز دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۹۷ به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

برنامه «مستند انقلاب» کاری از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ است که ساعت۸:۱۵ با محوریت بررسی زندگی افراد تاثیرگذار در انقلاب اسلامی و نقش فرهنگی هرکدام از آنها روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴