پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
مرکز نیکوکاری دهستان فامور با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی در سپاه کازرون و برخی مسئولان محلی افتتاح شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه مرکز نیکوکاری حضرت علی (ع) دهستان فامور در مسجد ابوالفضل (ع) نرگس زار فامور ضمن تبریک دهه فجر و مولود کعبه گفت: دهه فجر فرصتی است از دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفته شود که کجا بوده ایم به کجا رسیده ایم.

او گفت: با اتحاد و وحدت مسئولان و مردم امروز جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب را به کوری همه بدخواهان انقلاب برگزار می‌کنیم با شعار ایران استوار زن و مرد در کنار هم با تکیه بر پروردگار الهی در برابر همه دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: فرهنگ با عظمت انقلاب اسلامی را به نسل نو منتقل کنیم؛ وقتی چتر ولایت روی سرمان باشد در عین تمام دشمنی‌ها و فشار‌ها در تحریم‌های ظالمانه در کمال پیشرفت و توسعه قرار داریم.

سرهنگ توکل یادآور شد: هر انقلابی از دو مولفه امام و امت تشکیل شده است و تا مردم پای انقلاب و ولایت هستند نظام به خوبی کار خودش را ادامه خاهد داد.

او، به وظیفه مسئولان در برابر مردم در انقلاب اسلامی اشاره و گفت مردم، ولی نعمت‌های انقلاب هستند و ما مردمی نجیب و صبور داریم که جا دارد مسئولان بیشتر پای کار مردم و انقلاب باشند.

این مقام نظامی در شهرستان کازرون گفت: ما وارث رسالت و امانت انقلاب اسلامی ایران در برابر خون‌های پاک شهدا هستیم و در برابر آن با کار جهادی، اجرای صد در صد قانون، اتحاد و خوش بین کردن مردم مسئول هستیم.

او سپس در خصوص خدمات قرارگاه محرومیت زدائی در مناطق محرم دهستان فامور و رسیدن به پیشرفت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نکاتی را ایراد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳