پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
امام جمعه کازرون خواستار خواستار بررسی عملکرد یکساله مسئولان در دهه فجر شد و گفت: در این دهه مسئولان باید گزارش کار خود را در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم ارائه دهند.
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون امروز، ۱۴ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کازرون ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب در دهه مبارک فجر و سالروز ولادت میلاد حضرت علی(ع) گفت: آبرو و حل مشکلات و گرفتاری‌ها در احترام به پدر و مادر است.

 وی ادامه داد: دهه فجر موقعیتی است که یادی کنیم از شهدا و رزمندگان و به همین مناسبت با هماهنگی به عمل آمده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر دیدار به عمل خواهد آمد.

امام جمعه کازرون تأکید کرد: دهه فجر باید دهه بررسی عملکرد یکساله مسئولان برای بازگو کردن به مردم باشد و در این دهه باید ارائه گزارش کار مدیران در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم را شاهد باشیم.

وب همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف گفت: در شهرستان کازرون شرایط برای برگزاری اعتکاف به خوبی فراهم شده و ثبت‌نام خوبی به عمل آمده و حتی در اعتکاف دانش‌آموزان آمار ثبت‌نام‌ها تکمیل شده است.

صباحی همچنین گفت: در مسابقات قرآن کریم در بین دانش‌آموزان شهرستان کازرون بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته‌های مختلف شرکت کردند و در مسابقات روزنامه دیواری نیز ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان حضور یافتند.

وی یادآور شد: با هماهنگی آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برنامه‌ریزی داریم با هزینه کم از ۲۸ هزار دانش‌آموز شهرستان کازرون ماهیانه ۱۰ هزار تومان مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در شهرستان به مدت ۲ سال بنا گذاشته شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳