پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
آیین آغاز به کار بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.
به گزارش کازرون نما، به مناسبت دهۀ مبارک فجر، آیین آغاز به کار بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور مصطفی زمانیان مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

 غریب فاضل‌نیا رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این مراسم ضمن تقدیر از همه خیرین و حامیانی که در ادوار مختلف یاری‌رسان دانشگاه سلمان فارسی کازرون بودند، به راهبرد‌ها و تأکید‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جهت راه‌اندازی و تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: بر حسب ضرورت‌ها و اولویت‌سنجی‌هایی که در مسیر رشد و توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون طرح‌ریزی شد و با اتکا به توانمندی‌ها و با در نظر داشتن همت والای اهالی علم‌دوست و عالم‌پرور شهرستان کازرون، کار تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه را دنبال کردیم و با رهنمون‌های ارائه شده از سوی مقام عالی وزارت، ضمن تقویت اقدام‌های صورت گرفته، موفق به طی کردن فرایند‌های قانونی ثبت این بنیاد شدیم.

او، همچنین حضور و فعالیت خیرینی همچون فریدون مهبودی، علی‌محمد موذنی و اکبر نظرپور در کنار مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون را موجب دلگرمی دانشگاهیان برشمرد.

فاضل نیا بیان کرد: دانشگاه سلمان فارسی کازرون این افتخار را دارد که از یاری و همراهی مردم این شهرستان و مسئولان آن برخوردار است و در فعالیت‌های مختلف، از جمله در روند تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه، همراهی چهره‌های مختلف علمی و فرهنگی و دلسوزان نهاد دانشگاه را شاهد بوده ایم.

او اظهار امیدواری کرد: با فعالیت‌های موثر بنیاد حامیان دانشگاه، این حمایت‌ها نظام‌مندتر شده و بیش از پیش توسعه یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳