پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال 473 برنامه در شهرستان کازرون برگزار می شود.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال 473خط برنامه در شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر شهرستان کازرون با توجه به اینکه جزء یازده شهر حکومت نظامی در زمان طاغوت می باشد و شهرهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد برنامه ها با مشارکت عموم مردم با محوریت مساجد در سطح شهرستان و حوزههای تابع برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از 37 برنامه شاخص در دهه فجر در سح شهرستان کازرون نام برد و یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش و ستاد نماز جمعه مسابقه بزرگ رونامه دیواری نویسی با مشارکت بیش از 2000دانش آموز پسر و دختر شهرستان کازرون و حومه در محل برگزار مصلی نماز جمعه شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی به اهمیت انتقال ارزش‌ها، دستاوردها و فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان اشاره نمود و تاکید داشت: همه وظیفه داریم دستاوردهای 44 ساله انقلاب را به نسل های جدید انقلاب منتقل نمائیم و مسئولان بدانند هرگونه سستی و کوتاهی در راه نظام، انقلاب و مردم خیانت می باشد.

سرهنگ توکل با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح داشت: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند و بدانیم امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

وی با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم ایران هستند گفت: همه مسئولان خدمت گزار و نوکر مردم هستند و انقلاب اسلامی بر پایه رهبری و امت تشکیل شده و این دو مولفه علی رغم تمام برنامه های و نقشه های دشمنان در طول این44ساله انقلاب هرگز از یکدیگر جدا نخواهند شد و رمز پیروزی بر دشمنان نیز همین اتحاد و یکدلی در کشور می باشد.

توکل در انتها اهم برنامه های دهه فجر در 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون را برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مساجد، رزمایش کمک مومنانه، شب‌های انقلاب با استفاده از سخنرانان استانی و کشوری، خدمت گروه‌های جهادی در مناطق محروم، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، برگزاری محافل انس با قرآن، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری جشن 13رجب، برگزاری یادوارههای شهدا، جشن شب های انقلاب همراه با نور افشانی،حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و...نام برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸