پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
۱۴ واحد صنفی متخلف در کازرون پلمپ شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامي کازرون گفت: به منظور ساماندهي واحد‌هاي صنفي و برخورد با تخلفات صنوف، با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي در واحدهاي صنفي، گشت تلفيقي ماموران پليس امنيت عمومي، بازرسان اتحاديه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۴ واحد صنفي در نقاط مختلف اين شهرستان بازديد کردند.

وي افزود: در اين طرح به متصديان ۳۰ واحد صنفي به علت تخلفات و عدم پايبندي به قوانين و ضوابط ابلاغي اخطاريه پلمب صادر و ۱۴ واحد صنفي نيز به علّت نداشتن پروانه کسب و کار و تكرار تخلفات پلمب و از فعاليت آنان جلوگيري شد.

فرمانده انتظامي "کازرون” با تأكيد بر ضرورت قانونمندی کسبه و بازاریان و تداوم اجراي طرح‌هاي كنترلي و نظارتي بر اصناف، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفي با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و موضوع را به پليس اعلام كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷