پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
تیم شهید شاملی کازرون دیگر نماینده فارس در لیگ برتر امسال با تمام قوا و با استفاده از چند بازیکن ملی پوش عزم خود را جزم را کرده تا در پایان لیگ بر سکوی قهرمانی بایستد.
به گزارش کازرون نما، این تیم در هفته سوم لیگ برتر، مهمان تیم غدیر ملایر بود، شاگردان خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی مقابل حریف ملایری خود بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و در پایان هم با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ و با اختلاف زیاد به پیروزی دست یافت و همچنان خود را به عنوان مدعی معرفی کرد.

در پایان هفته سوم این رقابت‌های تیم سنگ آهن بافق یزد با ۶ امتیاز صدر نشین است، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون هم با چهار امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم شهید چمران لارستان هم بدون امتیاز در رده هفتم جدول هشت تیمی قرار دارد.

لازم به ذکر است که تیم‌های شهید شاملی و شهید چمران از فارس، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان، شیشه قزوین، غدیر ملایر، شهرداری ماهان کرمان و سپاهان اصفهان هشت تیم شرکت کننده در لیگ برتر هستند که به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

در پایان این فصل از رقابت‌ها تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ شرکت خواهد کرد و۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسه یک می‌شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳