پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه همه دستگاه ها دولت را در بحث مبارزه با فساد همراهی کنند، گفت: الان زمانی نیست که دولت را سست کنیم.
به گزارش کازرون نما، فریدون عباسی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تصمیم سخت اقتصادی دولت همان مبارزه با فساد است و اگر این تحلیل درست است دولت برای مبارزه با فساد چه اقداماتی را باید انجام دهد، گفت: دولت باید ابتدا حقوق کارمندان را متعادل کند، اگر نمی تواند حقوق را اضافه کنند باید کمک های معیشت به کارمندان داشته باشند تا آنها سالم بمانند در غیر این صورت رشوه خواری و باندبازی عمومی می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجوزها باید شفاف سازی شود. باید مشخص باشد که هر مجوزی باید چه فرآیندی طی کند و چه مدت زمانی طول می کشد یعنی سعی کنند سلیقه ها را آنجایی که بر گلوگاه مجوزها نشسته اند را حذف کنند.

وی با بیان اینکه مجلس، دولت را در بحث مبارزه با فساد همراهی می کند، گفت: آقای رییسی اراده قوی در بحث مبارزه با فساد دارد، ما هم در آستان قدس و هم در قوه قضاییه این اراده را از وی دیده ایم. در حال حاضر همه باید دولت را در بحث مبارزه با فساد همراهی کنند. الان زمانی نیست که دولت را سست کنیم. مجلس نباید دید استیضاح و کارت زرد داشته باشد.

نماینده مردم کوه چنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: الان ما باید نظرات کارشناسی به دولت بدهیم و دولت را همراهی کنیم البته جاهایی که مسئولان دولتی از قانون سرپیچی می کنند، مجلس باید ورود کند و تذکر دهد.

وی تصریح کرد: اتاق فکر و کارشناسی نمایندگان در سراسر کشور باید اطلاعات را به نمایندگان بدهند و نمایندگان بعد از تجزیه و تحلیل آنها را به دولت انتقال دهد. در واقع باید مجلس دولت را همراهی و راهنمایی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷