پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
با حضور مسئولان شهرستان کازرون از خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون تقدیر شد.
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون، با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان، اظهار داشت: نقش برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برهیچ کس پوشیده نیست و لذا همه وظیفه داریم تا در ترویج معنویت و معارف شهدا به نسل‌های انقلاب تلاش کنیم.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز یادآور شد: نقش روحانیون درهمه صحنه‌های انقلاب و خصوصا در دوران دفاع مقدس، در یگان‌های نظامی بر هیچ کس پوشیده نیست و روحانیون با شجاعت خود در کنار دلاوردهای در خط مقدم، به تقویت معنویت و روحیه رزمندگان در جبهه‌ها مشغول بودند و می‌توان گفت که این قشر پیچیده‌ترین و سخت ترین موانع را به جان و دل خریدند.

حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی شاخص بوده است، بر لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: سربلندی نظام و انقلاب در دنیا به برکت خون شهداست، بنابراین امروز هم قدردان و هم مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه‌دار شده و هرچه جلوتر برویم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی‌تری در دنیا برخوردار خواهد شد.

اهداء هدیه متبرک مقام معظم رهبری، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدای روحانی به خانواده‌های معظم شهدا پایان بخش این دیدارها بود.

لازم به ذکر است شهرستان کازرون ۲۷ شهید روحانی را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸