پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
مسئول روابط عمومی انجمن میراث پریشان کازرون گفت: انجمن میراث پریشان کازرون با گزارش عملکرد یک ساله این پایگاه توانست نام خود را در میان ۳۱۱ طرح ارسال شده به دبیرخانه این جایزه در ایران و در کنار ۶ تیم قابل تقدیر مطرح کند.
به گزارش کازرون نما، رضا دادوند گفت: این انجمن با پروژه تأسیس و راه اندازی پایگاه پژوهش و اطلاع رسانی تالاب بین المللی پریشان در حوزه آب و تنها با گزارش عملکرد یک ساله این پایگاه توانست نام خود را در میان ۳۱۱ طرح ارسال شده به دبیرخانه این جایزه در ایران و در کنار ۶ تیم قابل تقدیر مطرح کند.

او گفت: این جایزه را به عنوان معتبرترین جایزه بین المللی در هفت حوزه جوانان، زمین، انرژی، هوا، آب، شهرسازی پایدار و استارت آپ‌های پایدار، ابتدا در یک رقابت داخلی به برترین طرح های ارسالی اهدا می‌کند و سپس برنده برندگان برای رقابت در سطح بین المللی با نمایندگان ۱۸۷ کشور عضو به دبیرخانه جهانی معرفی می‌شود.

مسئول روابط عمومی انجمن میراث پریشان کازرون گفت: داوری این رویداد توسط پنلی از اعضای سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو)، بانک جهانی و شورای انرژی‌های تجدید پذیر اروپا انجام می‌شود و هدف آن حمایت از طرح‌هایی است که راهکاری برای استفاده دقیق‌تر و مقرون به صرفه‌تر از منابع موجود و به کارگیری منابع انرژی جایگزین ارائه داده باشند.

ولفانگ نیومن مؤسس این جایزه و خانم مانکا گاندی رییس هیئت داوران در سخنرانی‌های خود در این مراسم ضمن اشاره به تاریخ تمدن ایرانیان در مدیریت آب و مهندسی سازه‌های نگهداری و مصرف منابع آبی ابراز امیدواری کرد که ذهن مبتکر و خلاق ایرانیان همچنان در این راستا فعال و پویا بماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹