پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
قائدی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از پایان تعهدات تجهیزات چهارگانه بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی(ع) از سوی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش کازرون نما،امیر قائدی از انجام تعهدات و تکمیل تجهیزات چهارگانه بیمارستان امام علی(ع) ازجمله آشپزخانه، رخشویخانه، قفسه‌بندی و سکوبندی آزمایشگاه و اتوکلاو توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به‌منظور تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی فارس خبر داد.

وی با قدردانی از حمایت‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران و شرکت‌های مختلف در تکمیل تعهدات مبنی بر تجهیزات چهارگانه بیمارستان امام علی(ع) اظهار کرد: واحد دانشگاهی کازرون با توجه به نیاز ضروری مردم و دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی به این مرکز آموزشی درمانی مهم شهرستان و تلاش‌های شبانه‌روزی در زمان مقرر تعهدات خود در زمینه تکمیل تجهیزات چهارگانه بیمارستان را به پایان رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ادامه داد: کلنگ ساخت بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی(ع) وابسته به این واحد دانشگاهی در زمینی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در بخش جنوبی دانشگاه در سال ۱۳۸۸ که از ضروریات و نیازهای آموزشی و درمانی این شهرستان بود به زمین زده شد تا خدمتی دیگر از این طریق به مردم شریف شهرستان ارائه شود و در این پروژه مهم رؤسای قبلی و فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در ساخت، تکمیل و بهره‌برداری از آن نقش قابل توجهی داشته و دارند.

وی افزود: هزینه اجرای عملیات ساخت بیمارستان امام علی(ع) شهرستان کازرون به عنوان پروژه مهم آموزشی درمانی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بوده که اکنون معادل ۴۰۰ میلیارد تومان است و به صورت کامل از محل درآمد شهریه دانشجویی این واحد دانشگاهی و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تأمین شده است.

قائدی با بیان اینکه بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی(ع) به عنوان پروژه مهم آموزشی و درمانی جنوب کشور از اعتبار ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: این بیمارستان در دو طبقه و هر طبقه شامل دو بلوک AوB دارای بخش‌های اطفال، داخلی، جراحی، زنان، اورژانس، چهار تخت ICU، چهار تخت CCU، هفت تخت NICU، چهار اتاق عمل جراحی، دو اتاق عمل زایمان، یک اتاق عمل اورژانس و بخش سی تی اسکن است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون یادآورشد: بیمارستان امام علی(ع) وابسته به این واحد دانشگاهی در قرارداد بین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدت ۱۰ سال به دانشگاه علوم پزشکی استان فارس واگذار شده و اکنون با پایان تعهدات و تکمیل تجهیزات چهارگانه به منظور بهره‌برداری آماده تحویل است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲