پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
معاون وزیرصنعت معدن وتجارت گفت:شهرستان کازرون با توجه به دسترسی به بنادر و کلان شهرهای کشور منطقه مستعدی برای توسعه اقتصادی کشور قلمداد می‌شود.
به گزارش کازرون نما، علی رسولیان روز پنجشنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون، به ظرفیت های خوب این شهرستان به عنوان یک قطب صنعتی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان کازرون با توجه به دسترسی به بنادر و کلان شهرهای کشور منطقه مستعدی برای توسعه اقتصادی کشور است.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: اگر ما بخواهیم نگاه صادرات و واردات درکشور داشته باشیم باید به منطقه ویژه اقتصادی کازرون توجه خاصی شود.
رسولیان ادامه داد: درمنطقه ویژه اقتصادی کازرون زیرساخت‌ها ازجمله برق، آب، گاز وخط اینترنت آماده تحویل به سرمایه گذاران است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی کشور  اظهار کرد: باتوجه به اینکه مجوز واگذاری زمین کمتر از یکسال دریافت می‌شود هم اکنون آماده سرمایه گذاری دربخش های صنعتی ودانش بنیان هستیم.

۱۰ نفر متقاضی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کازرون

فرماندار ویژه کازرون نیز گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کازرون ازسال ۸۹ در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار در شمال شهرکازرون کلید خورد که طی سال های گذشته با راه اندازی این منطقه، فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

محمدعلی بخرد افزود: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری واحدهای صنعتی آماده است 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ نفر متقاضی برای سرمایه گذاری هستند گفت: مشوق هایی برای سرمایه گذاران درنظرگرفته شده است که ازجمله واگذاری زمین با پرداخت هزینه آن با اقساد طولانی مدت  است.
فرماندارویژه کازرون ازسرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت کرد .

فعال‌سازی کارگاه‌ها با تولید زیر ۵۰درصد 
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس هم به وضعیت کارگاه‌های صنعتی استان فارس اشاره کرد و گفت: وزارت خانه پروژه‌ای برای فعال‌سازی کارگاه‌هایی که زیر۵۰ درصد در استان فعال هستند تعریف کرده و به ما ابلاع شده است که براساس آن تولید کارگاه‌ها که با زیر۵۰ درصد فعالیت می کنند را با استفاده از تسهیلات بانکها به بالای ۵۰ درصد برسانیم.

سید مصطفی هاشمی اضافه کرد: برابر مصوبه ای که برای استان درنظرگرفته شده است تعداد ۱۶۰ کارگاه تولید آنها به بالای ۵۰ درصدبرسانیم که امیدواریم این تعداد به ۲۰۰ واحد افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی فارس اظهار کرد: تصفیه خانه دوم شهرک صنعتی کا زرون با ظرفیت ۴۲۰۰متر آماده بهربرداری است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲