پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون خبر داد؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون گفت: در هفته بسیج سازندگی ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش کازرون نما، سرگرد پاسدار محمد موجی، بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به صورت متمرکز در صبح گاه بسیج سازندگی و۹۰۰ بسته معیشتی دیگر توسط گروه‌های جهادی به صورت غیر متمرکز در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با گرامی داشت هفته بسیج سازندگی ادامه داد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون در سطح مساجد، حسینیه‌ها، امام زاده‌ها و برخی از منازل خیرین جهت کمک به محرومین و خانواده‌های کم برخوردار به صورت ماهیانه و یا فصلی برپا می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در بازدیدی از دو گروه جهادی سراج و شهید محمد خرسند افزود: با کمک خیرین و گروه‌های جهادی از ۹۰۰ بسته معیشتی فقط در دو گروه جهادی سراج در مرحله چهارم ۶۰ بسته و گروه جهادی شهید خورسند ۱۵۰ بسته معیشتی به همراه یک سری جهیزیه نوعروس در هفته بسیج سازندگی به نیازمندان تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد: بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون با شناختی که پایگاه‌های بسیج از خانوارهای کم برخوردار در محل دارند تقسیم خواهد شد.

موجی با بیان اینکه امروزه بسیج سازندگی به شجره محکم جهت رفع محرومیت زدایی تبدیل شده اذعان کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در بخش‌ها و روستاها و شهرستان در کازرون جهت کمک به افراد کم برخوردار با توجه به شرایطی که نیاز باشد مشغول به فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در انتها ضمن تشکر از فعالیت گروه جهادی از عموم خیرین جهت همکاری برای رفع محرومیت زدایی و کمک به قشر کم برخوردار جهت همکاری دعوت به عمل آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳