پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از آمادگی کامل تمام مراکز خرید بخش دولتی برای تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کازرون نما، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: خرید تضمینی گندم در این شهرستان توسط 5 مرکز خرید تعاون روستایی و سیلوی مرکزی شهرستان، بر اساس آمار سامانه پهنه بندی انجام می‌شود .

وی با اشاره به اینکه قیمت مصوب پایه برای هر کیلو گرم گندم  معمولی ۱۰هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم۱۰هزار ۹۲۰ تومان ۱۰با توجه به میزان افت مفید و غیرمفید خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی  می شود علیرغم خشکسالی حاکم در سال زراعی جاری، 35هزار تن گندم در شهرستان کازرون برداشت شود.

رشیدی افزود: افزودن مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال جایزه به ازای هر کیلوگرم تحویل محموله گندم کشاورزان به دولت یکی از نقاط قوت فصل برداشت و خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۱ است.

وی ابراز کرد: واریز به‌ موقع مبلغ خرید تضمینی گندم یکی از دغدغه‌های کشاورزان به‌حساب می‌آید و انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم برای پرداخت به‌موقع و در حداقل زمان انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون  در پایان بیان کرد: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصول گندم مانند استاندارد سازی باسکول‌ها، ضدعفونی مراکز، اخذ کد و صدور ابلاغ‌های لازم اندیشیده شده و هیچ مانعی در خرید تضمینی این محصول وجود ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳