پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
ریس شبکه بهداشت درمان کازرون گفت: ۹۰ درصد تجهیزات پزشکی بیمارستان امام علی (ع) در این شهرستان نصب شده و فراخوان جذب ۲۰۰ نیروی مورد نیاز آن داده شده است.
به گزارش کازرون نما، دکتر بندر برامکی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت به مشکلات موجود در تنها بیمارستان کازرون اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی بیمارستان ۹۷ تختخوابی امام علی (ع) کازرون در آینده نزدیک بخش عمده ای ازبارترافیکی بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون و کارکنان درمانی آن کاهش خواهد یافت و رضایت مندی مردم بیشتر خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت درمان کازرون با اشاره به اولویت‌هایی که سلامت انسان را تهدید می کند گفت: با توجه به ابعاد مختلفی که درحفظ سلامت مردم جامعه وجود دارد باید همه مردم و مسوولین برای رفع مشکلات همکاری کنند.

برامکی بیان داشت: حل این مشکلات به همکاری مسئولین و مشارکت های مردمی بستگی دارد و ضروری است رسانه‌ها نیز به عنوان زبان گویای و مسئولین مردم درجذب مشارکتهای خیرین نقش آفرینی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولین این بیمارستان پس ازگذشت یک دوره ۱۰ ساله انتظارو  بلاتکلیفی درخردادماه امسال به بهربرداری برسد. ساخت بیمارستان امام علی (ع)  درسال ۸۸ در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار با زیربنای ۱۳ هزارمترمربع از اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی کازرون شروع شد.

وی اظهارداشت: این بیمارستان دارای بخش های داخلی ، زنان و زایمان ، اطاق عمل ، بخش مراقبت های ویژه ، اطفال ،  درمانگاه و مرکز اورژانس است.

برامکی به وضعیت بیماری کرونا در کازرون اشاره کرد وگفت: با کمک های بی دریغ مردم و خیرین نیروهای سپاه وبسبج درحال حاضر هبچگونه بیمار بستری کرونا نداریم و تاکنون بیش از ۹۱ درصد گروه‌های هدف دُز اول واکسن دریافت کرده اند و بیش از۸۳ درصد دوم دریافت کردند و۷۰ درصد هم  دُز سوم علیه بیماری کرونا را دریافت کردند.

کازرون در فاصله ۱۴۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳