پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
فرماندار کازرون خبر داد:
فرماندار کازرون گفت: تشکیل شبکه جامع اطلاع رسانی به منظور انعکاس بهترظرفیتهای شهرستان کازرون وفعالیت های انجام شده ضروری به نظر می رسد.
به گزارش کازرون نما، محمد علی بخرد  در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی شهرستان بدون رعایت اصول حرفه ای ونظر کارشناسان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد نوعی ولنگاری در عرصه فضای مجازی  شهرستان وانتشار اخبار توسط رسانه های غیررسمی هستیم.

وی با بیان این که اخبار بایستی از طریق رسانه های دارای مجوزاز سوی  وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی منتشر شود افزود: تشکیل  شبکه جامع اطلاع رسانی  به منظور انعکاس بهترظرفیت های شهرستان کازرون وفعالیت های انجام شده توسط نهادهای دولتی  ضروری به نظر می رسد.

وی پاسخگویی سریع ومناسب روابط عمومی ادارات شهرستان به خبرنگاران ورسانه ها را خواستار شد وگفت:رسانه ها در مسیر ایجاد مطالبه عمومی به منظور تسریع در روند اجرای برخی پروژه های راکد مانده شهرستان کازرون نقش موثری بر عهده دارند.

فرماندار کازرون در خصوص  حمایت از خبرنگاران ورفع  مشکلات آنان اظهار کرد: با تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان می توانیم  دغدغه های خبرنگاران شهرستان  را به صورت یکپارچه رسیدگی واز ظرفیتهای قانونی برای رفع مسائل خبرنگاران بهره مند شویم.

بخرد با اشاره به تنش  آب در شهرستان کازرون  تصریح کرد:تکمیل بسیاری از پروژه های آبرسانی شهرستان کازرون نیازمند بودجه کافی است ،امیدواریم  در برخی از مناطق  روستایی با بهره گیری از مشارکت‌های مردمی و جمع‌آوری کمک‌های خیرین، هر اقدامی که در حوزه آب و آبرسانی لازم باشد را با همراهی ادارات آبفا و گروه‌های جهادی انجام دهیم .

وی برلزوم تسریع در  تدوین سند توسعه وآمایش سرزمین شهرستان کازرون تاکید کرد وافزود:ارائه الگوی کشت مناسب ،مدیریت بهره برداری از منابع آب ،ارائه بسته های اشتغال وسرمایه گزاری در حوزهی صنعت متناسب با اقلیم شهرستان نیازمند برنامه ریزی وزمان بندی با نگاه کارشناسانه و علمی جدید است.

فرماندار کازرون با اشاره به نظارت  ویژه بر جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد در شهرستان کازرون اظهار کرد: با توجه به دریافت برخی گزارشات و نارضایتی های شهروندان از کیفیت نان، تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت ساعت پخت نان  به همراه دستگاه های متولی از جمله اداره صمت و تعزیرات ،بازدید های میدانی از  نانوایی های سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است وهرگونه عرضه ی نان با سهمیه دولتی در فروشگاه های زنجیره ای وسوپر مارکتهای  شهرستان کازرون  ممنوع گردیده است .

محمد علی بخرد تلاش برای آبگیری سد نرگسی در سال جاری وراه اندازی تصفیه خانه فاضلاب کازرون را از اقدامات مهم دولت در شهرستان کازرون عنوان کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸