پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون و علوم پزشکی شیراز با هدف توسعه همکاری‌ها و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های علمی امضاء شد.
به گزارش کازرون نما، غریب فاضل‌نیا در  مراسم امضا تفاهم‌نامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و علوم پزشکی شیراز با اشاره به بیانیه ماموریت دانشگاه سلمان فارسی کازرون و سیاستگذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارائه خدمات علمی مطلوب به جامعه، گفت: در روند برنامه‌ریزی‌ های دانشگاه سلمان فارسی کازرون تلاش شد تا ضمن احصاء مسائل مختلف جامعه در فرایندی هم‌افزا بتوانیم با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف این دانشگاه مشکلات را رفع کنیم.

او  گفت: ظرفیت‌های علمی مناسب دانشگاه سلمان فارسی کازرون به ویژه در حوزه‌های علوم پایه و فنی مهندسی می‌تواند در کنار ظرفیت‌های عملی مناسب دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گیرد و در مجموع علاوه بر آن که فرصتی برای ارائه خدمات بهتر علمی به شهرستان کازرون و غرب استان فارس فراهم  می شود که حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی می کند.

سید حید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز گفت: با حائز اهمیت ارزیابی کردن مناسبی به جامعه شود.

او بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و تحقق این مسئله را گامی مهم  برای بهبود سطح کمی و کیفی خدمات علمی و پژوهشی به جامعه دانست.

تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه‌های پژوهشی، پشتیبانی و توسعه تنظیم شده و در قالب آن مواردی مانند توسعه فعالیت‌های پژوهشی و انجام طرح های تحقیقاتی مشترک در حوزه فناوری سلامت، فراهم‌سازی امکان دسترسی اعضا هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران هر دو مرکز به زیرساخت‌های پژوهشی طرفین شامل کتابخانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی، همکاری در جهت راه‌اندازی مرکز نوآوری رشد در حوزه فناوری سلامت، استقرار میز خدمات مشترک جامعه‌محور، حمایت از طرح‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است که پس از بررسی در کمیته‌ مشترک و طی مراحل معمول، در مراحل اجرایی قرار  می گیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳