پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حکم رئیس این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش کازرون نما، امیر قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در حکمی احد علیایی را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه منصوب و از تلاش‌های محمدرضا دالوند معاونت سابق اداری ـ مالی قدردانی کرد.

در متن حکم قائدی خطاب به علیایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرستی معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند منان، برنامه‌ریزی دقیق، ارتباط و تعامل مناسب با دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و مجموعه حوزه‌های مختلف شاهد گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های این واحد دانشگاه باشیم.

احد علیایی اکنون ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و ریاست کمیته امتحانات شورای راهبردی و سیاست‌گذاری دامپزشکی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برعهده دارد.

علیایی در تولید علمی ۲۰ مقاله ISI (۱۵ مقاله علمی پژوهشی)، ۱۰۰ پایان‌نامه دکتری عمومی و کارشناسی‌ارشد به‌عنوان استاد راهنما، مشاور و داوری نقش داشته است.

وی معاونت‌های دانشجویی، پژوهشی و آموزشی، رئیس و عضو شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون را در کارنامه دارد.

علیایی در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاهی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون معرفی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰