پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
سردخانه دومدار ۴۸۰۰ تنی محصولات کشاورزی درکازرون ساخته می شود، این سردخانه محصولات کشاورزی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و با بهره گیری از تسهیلات بانکی در روستای برج سوخته شهرستان کازرون احداث می شود.
به گزارش کازرون نما، محمد علی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث این سردخانه گفت : ایجاد ارزش افزوده  رونق تولید ، کاهش ضایعات و ایجاد بستر صادرات محصولات کشاورزی از مزایای احداث این  سردخانه است.

رییس جهاد کشاورزی کازرون هم در این مراسم گفت: با توجه به تولید قابل توجه محصولات باغی در این شهرستان ،لزوم نگهداری برخی از این محصولات در سردخانه ، پیشگیری از فساد محصولات و ضرر دهی تولید کنندگان و تامین محصولات باغی درطول سال احداث سردخانه یکی از نیازهای اساسی در تکمیل زنجیره غذایی است.

حمید رشیدی در ادامه گفت سالانه ۹۰۰ هزار تن محصولات زراعی ،  ۲۷۰ هزار تن محصولات باغی و۹۷  هزار تن محصولات دامی در شهرستان کازرون تولید می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳