پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از آماده‌سازی کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشجویی، برای پذیرایی از حضور دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش کازرون نما؛ امیر قائدی از آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به منظور حضور پر شور دانشجویان دراین واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: این واحد دانشگاهی طبق دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان با مشارکت هیئت رئیسه و همکاری کارکنان به‌ویژه بخش‌های تأسیسات و خدمات این واحد دانشگاهی نسبت به بررسی و سرویس و راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی و رفع نواقص و مرتب‌سازی فضاهای آموزشی دانشکده‌های مختلف از جمله فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی و دامپزشکی، آزمایشگاه‌ها، نمازخانه، سلف‌ سرویس، ورزشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کرده تا از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ شاهد حضور پر شور و گرم دانشجویان دراین واحد دانشگاهی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اشاره به تأثیر کرونا بر آموزش کشور و گذر از این برهه از زمان اظهار کرد: متأسفانه شرایط سخت و زیان‌بار دوران کرونای حاکم بر جهان و به‌ ویژه کشور عزیزمان، تأثیر زیادی بر بخش‌های مختلف از جمله بخش آموزش داشته که البته در دو سال گذشته با کمک تکنولوژی و استفاده از بسترهای مجازی و تلاش همه عوامل و استادان تا حد زیادی بخش مهم آموزش به خوبی اداره شد و تنها کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی متأثر از شرایط کرونا بود.

قائدی بیان کرد: بر همین اساس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی و ستاد ملی کرونا تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح علمی دانشجویان از طریق برگزاری حضوری کلاس‌ها به کار می‌بندد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹