پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون از خدمت رسانی این مرکز درمانی به ۴ هزار و ۳۲ بیمار از ابتدای امسال تا نهم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش کازرون نما، دکتر حسین مرادی سروستانی این میزان را معادل روزانه حدود ۴۴۸ مورد دانست و گفت: از مجموع بیش از ۴ هزار خدمت درمانی ارائه شده در این ایام، ۳ هزار و ۴۵۷ مورد، خدمات سرپایی و ۵۸۰ مورد نیز خدمات بستری بوده است.

او میزان اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون طی ۹ روز نخست تعطیلات نوروز امسال را نیز ۱۱۶ مورد اعلام کرد.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون با تاکید بر اهمیت آمادگی مجموعه سلامت در ایام نوروز گفت: در همین رابطه برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد آمادگی لازم در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون صورت گرفته و همه بخش‌های بیمارستان شامل اورژانس، اتاق عمل، CCU، زایمان، اطفال و نوزادان، NICU، بستری زنان، جراحی، داخلی، کووید ۱۹، ICU داخلی، ICU جراحی، آزمایشگاه و رادیولوژی در تعطیلات نوروزی نیز به روال دیگر ایام سال، فعال است.

دکتر مرادی سروستانی گفت: همچنین در کنار پزشکان عمومی، پزشکان متخصص نروسرجری، بیهوشی، زنان و زایمان، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، چشم، اورولوژیست، داخلی، اطفال، نوزادان، نورولوژیست، رادیولوژیست و پاتولوژیست نیز در این ایام، پذیرای بیماران هستند.

او می‌گوید: ۱۷۳ تخت در این بیمارستان فعال و به مراجعان از دیگر شهرستان‌های همجوار در برخی حیطه‌های تخصصی، خدمت رسانی شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳