پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون اعلام کرد: حدود ۳۰۰ دانش آموز واجد شرایط تحصیل در اول ابتدایی و تقریبا همین تعداد دانش‌آموز دوره های متوسطه اول و دوم کازرون در دوران کرونا از تحصیل بازماندند.
به گزارش کازرون نما، امیرحسین جمشیدی روز چهارشنبه در این باره افزود: این دانش‌آموزان به دلایل مختلف اضطراب ناشی از بیماری کرونا و شرایط اقتصادی حاصل از آن در این دوران از تحصیل بازماندند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون به مقایسه میانگین نمرات دانش آموزان قبل و در هنگام همه گیری بیماری کرونا پرداخت و گفت: مقایسه میانگین نمرات دانش آموزان قبل و هنگام شیوع کرونا، نشان دهنده افت تحصیلی آنان است.

جمشیدی ادامه داد: برای جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و پیشگیری از تبعات جبران ناپذیر وضعیت موجود تصمیم به حضوری شدن آموزش ها گرفته شده است.

 مدیر آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: خلاء آموزشی ایجاد شده، در دوران آموزش های غیرحضوری، ممکن است تا ۱۰ سال آینده هم جبران نشود.

وی با بیان اینکه کرونا محدودیت زیادی برای ما ایجاد کرد و برخی از همکاران‌ را به خاطر این بیماری از دست دادیم، گفت: برخلاف همه کمبودها و مشکلاتی در ابتدای همه گیری بیماری کرونا وجود داشت، معلمان با ایثارگری اجازه ندادند که آموزش تعطیل شود و در این دوران جایگاه بالای معلمی بیش از قبل در جامعه عیان شد.

جمشیدی بیان داشت: در شرایطی که فضای مجازی بر آموزش ما حاکم بود با وجود همه زحماتی که معلمان کشیدند ولی با توجه به جوهره آموزش مجازی آن نتیجه ای که می باید و مدنظر بود، حاصل نشد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اظهار کرد: فعالیت‌های تربیتی و آموزشی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی و کلیه دروس در کازرون از ۱۴ فروردین ماه تا پایان سال تحصیلی به صورت حضوری دنبال می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲