پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
فرمانده حوزه مقامت بسیج الزهراء(س)سپاه ناحیه کازرون گفت: در طول سال جاری ۱۲سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کازرون اهدا شد.
به گزارش کازرون نما، طیبه علیپور ظهر یکشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروس کازرونی به مناسبت نیمه شعبان بیان کرد: به مناسبت‌های مختلف در طول سال با همت بسیجیان و خیرین حوزه خواهران الزهرا (س) ۱۲ سری جهیزیه نفیس به نوعروسان نیازمند در شهرستان کازرون اهدا شده است.

وی ادامه داد: جهیزیه‌ها در انواع مختلف شامل یخچال، لباسشویی، گاز، سری پلاستیک و چینی، پوشاک، وسایل آشپزخانه، پتو و....بوده که هر کدام با توجه به کمک‌های خیرین بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان ارزش قیمتی داشته که نیازمند اهدا شده است.

فرمانده حوزه الزهراء (س) سپاه ناحیه کازرون اضافه کرد: در راستای همکاری با قسمت اجتماعی و شناسایی خانواده‌ای نیازمند در قسمت‌های بسته معیشتی و جهیزیه و دارو حوزه الزهراء (س) سپاه ناحیه کازرون، علاوه بر اهدای یک سری جهیزیه با تهیه بسته‌های معیشتی نیز به خانواده‌های کم برخوردار حمایت داشته که در اهدای یک سری جهیزیه به مناسبت نیمه شعبان بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان نیز اهدا شده است.

وی در پایان با بیان این نکته که نوعروسانی برای کمک جهیزیه منتظر هستند که نیاز به کمک مسئولان و خیرین در شهرستان است، هدف از این کار خداپسندانه را حمایت در راستای کمک به ازدواج جوانان و فراهم شدن زمینه ازدواج آسان وکم هزینه برای آنان دانست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳