پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
فریدون عباسی در دیدار با جبلی رئیس سازمان صدا و سیما:
دکتر فریدون عباسی دوانی در دیدار با دکتر جبلی ضمن اشاره به اهمیت نام بردن از زادگاه حضرت سلمان در فیلم در حال ساخت «سلمان فارسی»، در رابطه با ظرفیت های غنی منطقه کازرون و کوه‌چنار با وی گفتگو کرد.
 به گزارش کازرون نما؛ دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم این حوزه انتخابیه در دیدار با دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پیرامون ظرفیت های غنی و فرهنگ کهن منطقه کازرون و کوه‌چنار پرداخت.

دکتر عباسی با اشاره به شهر قهرمان پرور کازرون، نام بردن و نقش پر اهمیت این شهر و مردمانش را به عنوان زادگاه و محل زندگی و رشد حضرت سلمان در ساخت فیلم سلمان فارسی ضروری دانست. 

 نماینده مردم با اشاره به فرهنگ غنی کازرون و حضور هنرمندان و فرهیختگان حوزه رسانه در شهرستان های کازرون و کوه‌چنار، خواستار حمایت از تولیدات رسانه‌ای منطقه و پخش در رسانه ملی و حمایت از تولیدات مرتبط با بوم منطقه همچون احیا دریاچه پریشان، رشادت‌های ناصر دیوان کازرونی و حضور پررنگ هزاران رزمنده و شهید این منطقه در دفاع مقدس شد.

بر اساس این گزارش، در این ديدار ضمن مذاکره در خصوص نقش سازمان صدا و سیما در حفظ سرمایه اجتماعی و... در زمینه های تقویت زیر ساخت ها و پوشش شبکه ای دیجیتال در تمامی نقاط شهرستان های کازرون و کوه‌چنار ، تهیه مستند پیرامون راهکار های احیای دریاچه پریشان توسط متخصصین و کمک‌ به فرایند احیای این دریاچه از طریق رسانه ملی، حمایت جهت ساخت مستندی جامع با هدف معرفی جاذبه های گردشگری تاریخی ، ملی، مذهبی کازرون و کوه‌چنار، توجیه و جلب توجه مسئولین کشور پیرامون راه های مواصلاتی کازرون با استفاده از ظرفیت های صداوسیما با توجه به کاهش ۲۵ کیلومتری راه مواصلاتی شیراز تا بوشهر که منجر به یکپارچگی های اقتصادی و اجتماعی جنوب کشور خواهد شد و همچنین تقاضا جهت ارائه مجوزات لازم به منظور تاسیس واحد سیار (مرکز صدا و سیما) در منطقه کازرون و کوه‌چنار گفتگو و تبادل نظر شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
خب نتیجه این جلسه چه بود؟
شما گفتید به کازرون اشاره شود، او هم گفت: چشم می شود یا گفت: نه نمی شود که بشود؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
خب نتیجه این جلسه چه بود؟
شما گفتید به کازرون اشاره شود، او هم گفت: چشم می شود یا گفت: نه نمی شود که بشود؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰