پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
فرمانده سپاه کازرون گفت: در ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه به همت سپاه فجر، خیران و گروه های جهادی به تعداد ۲ هزار بسته در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تقسیم و توزیع خواهد شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم ششمین مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه کازرون که به مناسبت عید مبعث در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فرهنگ شهر با حضور مسئولان محلی و گروه های جهادی برگزار شد، گفت:  هر بسته حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد و شامل خشکبار، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و مرغ است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه، میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان کازرون توزیع شده است.

همچنین در طول سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان توزیع شده است.

او گفت: این کمک‌های مومنانه در قرارگاهی که مزین به نام شهید لیله القدر حجت الاسلام محمد خرسند است، توزیع شده است.

سرهنگ توکل گفت: علاوه بر تلاش‌های همکاران پرتلاش کمیته امداد امام خمینی «ره» و اداره بهزیستی شهرستان کازرون، با حمایت خیران و سپاه فجر استان فارس، بیش از ۶۰ سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تهیه و به نیازمندان این شهرستان اهدا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون نیز در این مراسم گفت: حرکت ارزشمند اهدای کمک‌های مومنانه، پیروی از سیره انبیا و اولیای خداوند متعال است و در قرارگاه مواسات باید تلاش کنیم این همدلی و حرکت منسجم فرهنگی و کمک به همنوع را، در سطح جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴