پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از برپایی ایستگاه راهنمای مسافران در این شهر خبر داد و گفت: ورود مسافران در ایام نوروز به شرط دریافت حداقل ۲ دز واکسن کرونا بلامانع است.
به گزارش کازرون نما، محمد علی برزوئی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با ظرفیت‌های متعدد گردشگری شهر کازرون گفت: پیش بینی می‌شود امسال شاهد ورود تعداد قابل توجهی مسافر و گردشگر به شهر کازرون باشیم، بنابراین لازم است همه واحد‌های شهرداری با هماهنگی هم با ایجاد فضای شاد و سالم به استقبال عید نوروز بروند تا مسافران و گردشگرانی که وارد شهر می‌شوند با خاطره خوبی کازرون را ترک کنند.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود را جهت خدمات رسانی مطلوب به منظور زیباسازی شهر و خدمات رسانی بهینه به مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز ارائه دادند.

طبق مصوبات این جلسه مقرر شد که واحد‌های مربوطه نسبت به برپایی ایستگاه راهنمای مسافران، تامین و برنامه‌ریزی نوبت های‌های کشیک در پارک ها، هرس درختان، تکمیل گل کاری، تجهیز و تنظیف سرویس‌های بهداشتی، آماده سازی پارکینگ ها، استقرار ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی، نصب بنر‌های حاوی پیام‌های ایمنی و اخلاقی، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر بین مسافران نوروزی، پاکسازی ورودی‌های شهر، رنگ آمیزی جداول خیابان ها، تذکر و اخطار به شهروندان جهت جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در کوچه‌ها و معابر سطح شهر، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارک ها، رنگ آمیزی و تعمیر تابلو‌های راهنمای ورودی‌های شهر، خط کشی خیابان‌های سطح شهر، روشنایی و نورپردازی خیابان‌ها و پارک‌های سطح شهر، جمع آوری زباله‌ها و تنظیف سطح شهر، آماده سازی ادوات شهرداری در مواقع بحرانی و لکه گیری خیابان‌های اصلی شهر اقدام کنند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، سفر افرادی که ۲ دز واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند، در ایام نوروز بلامانع است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸