پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
امید اسماعیلی دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان فارس ضمن اعلام پایان انتخابات، اسامی منتخبان و اعضای هیات رئیسه این انتخابات را اعلام کرد.
به گزارش کازرون نما، مبینا انصاری دانش‌آموز پایه نهم از شهرستان کازرون به عنوان رئیس مجلس دختران استان فارس و عضو مجلس کشوری برگزیده شد و زهرا دهقان پایه دهم از منطقه درودزن، زهرا اسعدی پایه نهم از ناحیه سه شیراز، مریم آریامنش پایه دهم از شهرستان داراب و فاطمه اسفندیاری پایه یازدهم از شهرستان مرودشت به ترتیب در جایگاه نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم، بازرس و پشتیبان مجلس دانش‌آموزی دختران استان فارس قرار گرفتند.

همچنین در انتخابات مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس نیز محمدمهدی امینیان، دانش‌آموز پایه یازدهم از لارستان با بیشترین تعداد رای به عنوان رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان برگزیده شد.

بر اساس شمارش آرا ابوالفضل بنادکوکی دانش‌آموز پایه یازدهم از مشهد مرغاب، مهدی مولودی دانش‌آموز پایه نهم از ناحیه یک شیراز، محمدامین شکیبایی فر، دانش‌آموز پایه نهم از ناحیه چهار شیراز، یونس اردشیری دانش‌آموز پایه نهم از شهرستان ممسنی به ترتیب به عنوان نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم، بازرس و پشتیبان مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس و ابوالفضل شهسواری دانش‌آموز پایه نهم از ناحیه سه شیراز به عنوان عضو مجلس دانش‌آموزی کشوری انتخاب شدند.

دانش‌آموزان استان فارس دارای 8 کرسی در مجلس دانش‌آموزی کشور نیز هستند که پس از مشخص شدن اعضای هیات رئیسه از بین منتخبین، در هر گروه پسران و دختران 4 نفری که بالاترین میزان رای را در انتخابات استان کسب کرده‌اند و حائز سایر شرایط مندرج در شیوه‌نامه انتخابات باشند، به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان سراسر استان فارس وارد مجلس دانش‌آموزی کشور می‌شوند و به عنوان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان ابلاغ دریافت می‌کنند.

از این رو بر اساس نتایج انتخابات مبینا انصاری، زهرا دهقان، زهرا اسعدی و مریم آریامنش در گروه دختران و مهدی مولودی، محمد امین شکیبایی فر، یونس اردشیری و ابوالفضل شهسواری در گروه پسران به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی کشور نیز معرفی شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳