پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
فرماندار ویژه کازرون:
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه کازرون گفت: تدوین سند توسعه شهرستان امری ضروری است که با استفاده از نظر نخبگان و افراد توانمند شهرستان باید انجام شود.
به گزارش کازرون نما، محمد علی بخرد بعد از ظهر شنبه در دیدار با دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس اظهار داشت: باید از همه ظرفیت و جوانب نخبگان و استعدادهای برتر استفاده کنیم و نخبگان و افراد توانمند بتوانند درتصمیم سازی عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

فرماندار ویژه کازرون گفت: در میان سرمایه‌های انسانی، قشر جوان به دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزۀ بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این قشر تاکنون در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام نقش مؤثری را ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: توجه به پیشینه تاریخی وپیوست فرهنگی مردم هر منطقه در تدوین سند توسعه بسیار مهم وراهگشای موانع احتمالی خواهد بود.

وی شکل گیری مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان را اقدامی ارزشمند در مسیر پیشرفت کازرون توصیف کرد وگفت: باید از این ظرفیت عظیم ملی در مدیریت و اجرای برنامه‌های خرد و کلان استفاده کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام اسلامی تاکید کرده اند، کارها و برنامه‌های کشور را با بهره گیری از افراد توانمند پیش برد.

محمدصالح مقدسی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس نیز در ادامه این دیدار، در خصوص نحوه فعالیت این مجمع اظهار داشت: کارگروه‌های ده‌گانه نظام مسائل فارس با رویکرد بررسی میدانی در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های استان، علاوه بر بررسی مشکلات و مسائل، ظرفیت‌های بومی را کشف و معرفی کرده و راهکارهای اجرایی لازم را ارائه می‌دهند، سپس کارگروه‌های متناظر استانی پس از جمع‌بندی و بررسی‌های لازم و پردازش اطلاعات و ارائه پیشنهادات مربوطه برای رفع مشکلات و اجرایی کردن ظرفیت‌ها به کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد نمود تا برای هر کدام از آنها در سطوح مختلف تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات مردم در میدان در سطح استان و یا در دولت، با صدور آئین نامه و یا دستورالعمل‌های اجرایی مرتفع می‌شود؛ ما نیز برآن شدیم که پس از احصاء مشکلات، آنها را واکاوی کرده و طی نامه‌ای رسمی مشکلات و راهکار پیشنهادی خود را در ابتدا به سمع و نظر مدیران شهرستانی و استانی رسانیده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق مراتب بالادستی پیگیری کنیم.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس همچنین از مدیران دستگاه‌های استان و شهرستان‌ها جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های نخبگانی این مجمع بهره برده و آن را بعنوان چشم تیزبین خود در جای جای استان پهناور فارس بشمار آورند.

دراین دیدار حکم مهندس علیرضا حمیدی کیا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان کازرون از طرف دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس به وی ابلاغ گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹