پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
فرمانده سپاه کازرون خبر داد:
فرمانده سپاه کازرون از آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد امام(ره) در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل سه‌شنبه سوم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نهادها و ارگان‌ها، همزمان با سایر کشور عملیات اجرایی ساخت مسکن محرومان در شهرستان کازرون آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شد جلسات متعددی در خصوص آغاز عملیات با امام جمعه، معاون عمرانی، فرماندار، رئیس کمیته امداد، بنیاد مسکن، بانک مسکن و دیگر نهادها و ادارات مرتبط برگزار و عملیات اجرایی در بخش مرکزی آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون عنوان کرد: این پروژه شامل احداث ۱۳۵ باب منزل برای محرومان است که در مرحله اول   ساخت ۸ خانه ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان کازرون شامل؛ بخش خشت ۳واحد، بخش بالاده۳ واحد و ۲ واحد هم در بخش مرکزی انجام خواهد شد.

توکل خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های اولیه برای شروع کار شامل آماده سازی زمین، نقشه کشی، وام، رنگ ریزی، بیل مکانیکی و... برای شروع کار پس از برگزاری با مسئولین مربوط در شهرستان و بخش‌های مربوط انجام خواهد شد.

سرگرد پاسدار محمد موجی، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون نیز در این نشست یادآور شد: در عملیات اجرایی احداث مسکن بسیج سازندگی بنیاد مسکن و کمیته امداد، زمین، نقشه و مبلغ تسهیلات اعطایی را در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌دهند تا با استفاده از ظرفیت خیّرین،  مهندسین عمرانی بسیجی و همچنین گروههای جهادی تخصصی بسیج، در کمترین زمان ممکن، منازل مددجویان، ساخته و با کمترین هزینه، در اختیار آنان قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳